טיפים לבחירת שירות מנוף להעברת דירה

לא יהיה זה סוד לומר כי חלק מההעברות שאנחנו עושים נראות בלתי אפשריות. כיצד ניתן, למשל להרים מקרר או פסנתר אעם המעלית לא רק יותר קטנה מהם אלא לא מאפשרת נשיאה שלהם בהתאם להוראות ההנדסה (משקל רב מדי)? כיצד ניתן להשלים הרמה כזו אם חדר המדרגות צר ובקושי מאפשר תעבורה של הולך רגל רגיל ללא מטען? התשובה לכל זה נמצאת בכלי עזר אחד: מנוף הובלה.

טיפ מס' 1 – בחרו בחברת הובלה המתמחה בשינוע המוצרים שלכם

במידה ואתם מזמינים מנוף להרמת פסנתר, חשוב לבחור חברת מנוף הובלה המתמחה בשינוע מסוג זה וניחנת בידע ובניסיון לביצוע הפעולה, על בסיס שימוש במנופים ועגורנים במשקל הייעודי לכך. חשוב לבחור בחברה בעלת ידע בשינוע מקררים וכל חפץ כבד אחר. לעתים, אנו מגלים כי פירוקם הוא תהליך כלכלי פחות יעיל, בעוד שינועם בחתיכה אחת על גבי מנוף תיצור הובלה הרבה יותר יעילה וקלה הלכה למעשה.

טיפ מס' 2 – ודאו כי החברה מתמחה ביישום פעולות הרמה מסוגים שונים

החל מהרמה בבניינים גבוהים במיוחד, בנייני משרדים וגורדי שחקים ועד עבודה עם בנייני מגורים ישנים של 3-5 קומות, צריכה חברת מנוף הובלה לספק שירות מקצועי ייעודי. חשוב לבדוק שהחברה אותה אתם מזמינים מתמחה בשירות זה עבור הבניין שאליו ההרמה מיועדת.

טיפ מס' 3 – מומלץ להשוות הצעות מחיר ולבדוק מה כל אחת מהן כוללת

באיזה מנוף משתמשים? מהו המשקל המוגבל לנשיאה? האם המנוף יכול לשאת גם את 2 החפצים הכבדים ביותר של תכולת הבית: הפסנתר והמקרר? הצעות מחיר מוזלות עשויות להישלח ללקוח אם ישנה הגבלת משקל ולא ניתן לשנע חפצים אלה בעוד הצעות מחיר יקרות עשויות לכלול את שינועם. כמובן שהצעת מחיר שהיא גם יקרה וגם לא כוללת את שינועם נחשבת עובדתית להוצאה כבדה, אך מומלץ לבדוק גם במצב זה מה מקבלים. ייתכן כי מנוף להעברת דירה במקרה זה יעבוד מהר יותר וביעילות רבה יותר בשל הידע והניסיון הרב שצברו העובדים, מה שיחסוך לכם זמן גם בשינוע התכולות קלות המשקל לתוך המבנה המוגבה. מומלץ לבדוק היטב כל הצעת מחיר ולהשוות את המחיר הסופי לתמורה שמקבלים בפועל.