תמונות במחירים זולים לבית? רק עם הדפסה על קנבס!

הדפסה על קנבס מקנה לכם את כל היתרונות של בית אומנותי רווי במוצרים ויזואליים מן המעלה הראשונה. הדפסה על קנבס, בשונה מתמונות שעשויות מחומרי גלם יקרים, מאפשרת לכם להביא הביתה או למשרד מיצגי אומנות במחירים לא יקרים שנוצרו על ידי המובילים שבאומני הרישום והצילום.

בחירת מיצג קנבס – קווים לדמותה

כשאתם בוחרים מיצג קנבס חשוב מאד לדעת לשים את האצבע על מה שהכי נכון לכם: אומנות לא מודדים, לאומנות מתחברים או שלא מתחברים. אם אהבתם מאד מיצג מסוים שנבחר מקטלוג הדפסה על קנבס, ניתן להדפיסו עבורכם בגודל הרלוונטי. מאד חשוב לערוך מדידות בקיר הבית על מנת לבחור במיצג הדפסה על קנבס שמתאים בממד שלו לקיר הרלוונטי.

היתרונות של קנבס כחומר גלם

קנבס הוא חומר גלם במשקל נוצה, שלא כמו עץ ומתכת. בשל כך, כל תמונה שתבחרו תהיה קלה מאד להחזקה וניתנת בקלות להעברה ממקום למקום. קנבס גם לא מצריך שתמתחו שרוך או תחצבו בו מתלה מתכתי. הוא עצמו מגיע עם מגרעת עליונה המיועדת במיוחד לתלייה על הקיר. ה עבודה היחידה שנדרשת מכם היא לקדוח בורג או להטביע מסמר בתוך הקיר. יתרון נוסף של קנבס הוא בעמידות שלו. בין אם מדובר על חומר ציור כמו צבע שמן ובין אם זה צילום מוטבע, הקנבס מחזיק זמן רב על הצבעים המקוריים ללא דהייה וללא ירידה באיכות.

השראה בכל בית – כולל במקומות שאי אפשר להוציא בהם משאבים רבים

בשל היותו חומר גלם לא יקר, מאפשר הקנבס כמעט לכל צרכן להביא אומנות איכותית למבנה שלו תוך הוצאה מתונה יחסית. לכן, הדפסה על קנבס מספקת השראה בכל בית בישראל ובכל משרד בו החליטו לעטר אומנותית את הקירות שלו עם שלטים לעסקים מעוצבים. מי שמחפש פתרונות אומנותיים איכותיים ללא הוצאה כבדה מחפש הדפסה על קנבס.

המיצגים הבאים ניתנים להדפסה על קנבס

תמונות של צלמים מובילים, ציורי גועש, ציורי שמן, ציורי צבעי מים, ועוד. ניתן לבחור מיצגים שצוירו או צולמו על ידי מיטב הצלמים ולהרוויח מיצג אומנותי איכותי לתלייה על הקירות שלכם. בואו להגשים חלום ולבחור את מה שהכי מתאים למבנים שלכם!