משקפי ועדשות אופיס: מי עשוי להפיק מאלו תועלת ומי משתמש בהן?

אין איך להתחמק מכך, בעיות ראייה מגיעות בשלב כזה או אחר, אצל חלקנו מוקדם מהסביר. יחד עם קוצר ראייה לטווח קצר או ארוך, מגיעים גם הפתרונות השונים, קרי משקפיים ועדשות ראייה. וכשמדברים על עדשות ומשקפיים, חובה לציין גם משקפי אופיס. בואו נכיר את אלו יחדיו ונבין במה יסייעו לכם. 

כל מי שאי פעם הרכיב משקפיים, מכיר את הבעיות הנפוצות בהרכבתם. אחת הבעיות בהרכבת משקפיים טמונה בכך שיש צורך להחליפם עבור טווח הראייה השונים. במילים אחרות, בדרך כלל אנשים מחזיקים משקפיים לטווח קצר ולטווח ארוך, כלומר 2 זוגות משקפיים. אם אתם מעוניינים להימנע מההחלפה של משקפיים, בימינו יש לכך פתרונות העונים לשם עדשות מולטיפוקל ועדשות אופיס. בואו נבין מה הם משקפי אופיס ולמי הם מיועדים, הנה כל מה שצריך לדעת ב-2021. 

משקפי אופיס בהתאמה אישית – כיצד יסייעו ביומיום במשרד? 

משקפי אופיס מכונים גם משקפיים משרדיים, או משקפיים למשרד. משקפיים לתנאי עבודה של משרד מאפשרים לכם למעשה לראות לטווח בינוני ולטווח קצר מבלי שתצטרכו להחליף את המשקף. זהו למעשה הייחוד של משקפי אופיס

משקפי אופיס כוללים שני חלקים בעדשותיהם. בעוד שהחלק התחתון של משקפי האופיס מיועד עבור התבוננות במסך המחשב, החלק העליון של המשקפיים מיועד עבור שיח עם אנשים וקולגות במשרד. למעשה, משקפי אופיס הם אינם המשקפיים היחידים שבאים לתת מענה על הבעיה של החלפת משקף בהתאם לטווחי הראייה. 

אילו עוד עדשות מספקות מענה דומה לזה של משקפי אופיס? 

עדשות מולטיפוקל גם הן מספקות פתרון דומה. השוני בין עדשות מולטיפוקל לעדשות אופיס אמון בכך שעדשות מולטיפוקל כוללות 3 חלקים, בעוד שעדשות אופיס כוללות 2 חלקים. באמצעות עדשות מולטיפוקל אתם תוכלו לראות לטווח קצר, בינוני וארוך. 

עם זאת, עם משקפי אופיס אתם תוכלו לראות טוב לטווח קצר ובינוני, כאשר זה בעצם כל מה שנדרש בסביבת עבודה. לרוב, אנשים לא צריכים לראות היטב לטווח הארוך במשרד, אלא אם מדובר במשרד בניו יורק שמתפרס על פני קומה שלמה. אם כך, אנחנו מבינים שמשקפי אופיס בעיקר מתאימים עבור אנשים שמעוניינים להרכיבם בסביבת עבודה משרדית. 

האם ניתן להתאים בהתאמה אישית עדשות אופיס? 

חשוב לדעת, כמובן שניתן גם להתאים בהתאמה אישית עדשות ומשקפי אופיס, ככה שאתם תוכלו לרכוש משקפיים שמותאמות ספציפית לכם. כמובן, מותאמות מבחינת צרכי תיקון הראייה שלכם. מבחינת עיצוב המשקפיים, את זה אתם כבר תצטרכו לבחור לבד בחנות, או אצל האופטומטריסט. 

כדאי לדעת, בימינו כבר ניתן למצוא בחנויות השונות את קולקציית 2021 של משקפיים ומשקפי ראייה. אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם להתפנק על משקפיים חדשים. בהצלחה, אל תיתנו לקוצר הראייה להוות קושי עבורכם!