טיפים למציאת עורכי דין המתמחים בפשיטות רגל

לא יהיה זה סוד לומר כי פשיטת רגל היא תחום שמלווה אנשים לא מעטים בישראל, בעיקר גברים גרושים אשר חשופים לתביעת מזונות מנשותיהם ומשפחתם. מה חשוב לעשות כאשר נקלעתם לחוב פשיטת רגל? רבים מהחייבים מרגישים איזושהי הקלה שהחוב כבר לא בהוצאה לפועל, אבל האמת היא שמדובר במשהו הרבה פחות סימפטי. בהוצאה לפועל, לא חשוב לפקידים מצבכם המשפטי והדרך בה הושג הכסף שאתם צריכים לספק. בפשיטת רגל הממונים עליכם מגיעים מעולם המשפט, ועל כן הם יחקרו אתכם על כל שקל שתספקו, כולל מאמצים למצוא נכסים כמו מכוניות ודירות לחילוט מהיר.

הטיפ החשוב מכולם – לא הולכים לפשיטת רגל בלי עורך דין

כשהממונה עליכם הוא שופט בית משפט מחוזי, והממונה מטעמו הוא עורך דין "מנהל מיוחד" אתם פשוט חשופים בצריח. הבית שלכם כבר לא בהכרח יישאר שלכם, המכוניות יחולטו בסבירות גבוהה ועד מהרה לא תוכלו שלא לחשוף את הנכסים שלכם כי גם במהלך הסדר החוב, כשתספקו כסף דרך עבודה, הם תמיד יחפשו דרכים מהירות להחזיר את החוב, וחילוט נכסים זו הדרך הכי מהירה. לכן, דבר ראשון מגנים על הרכוש שלכם באמצעות עורכי דין המתמחים בפשיטות רגל. מה הם יכולים לעשות כדי למנוע מכם לאבד את הבית והאוטו, אתם שואלים?

משא ומתן קשוח מול הממונים עליכם בהסדרי נושים

זה החלק שמעניין אתכם כחייבים בפשיטת רגל. הסדרי נושים נקבעים על פי חוק, כאשר משרדים ממשלתיים, מס הכנסה, ועיריות נחשבים לבעלי קדימות, ועסקים פרטיים נחשבים בתחתית הקדימות וניתן לבטל אותם בסיוע משפטי. חוב מזונות בפשיטת רגל נמצא בין לבין. אן הוכח שהאשה סחטה את הגרוש, השתמשה בכסף לעצמה בלי לתת לילדים או עשתה בו שימוש פסול אחר, ניתן לבטל או לקצץ לה בחוב המזונות בהסדר נושים. לשם כך בדיוק אתם צריכים עורכי דין המתמחים בפשיטות רגל, שידעו למצוא את המטבע גם כאשר הוא לא מונח בדיוק מתחת לפנס, למצוא כשלים ורמאויות בהתנהלות הגרושה ובאמצעות טיעונים משפטיים שיוגשו לממונים עליכם בפשיטת רגל, לבטל את החוב, לקצצו או להגיע לפשרה מסוג אחר עם האשה שטוענת שאתם חייבים לה.