אזרחות קנדית לבעלי מקצועות שימושיים במשרד עורכי דין ייעודי

מבין מדינות המערב, קנדה מציעה מסלול התאזרחות אטרקטיבי לבעלי מקצועות ייעודיים למשק שלה. בשונה ממדינות כמו ספרד ופורטוגל, בהן האזרחות מותנה במוצא אתני, ולהבדיל מקבלת אזרחות אמריקאית שמותנה ברוב המקרים בקרבה לאדם אמריקאי אחר ובמחויבות להישאר במדינה שנים רבות עם גרין קארד מותנה, בקנדה מסלול קבלת האזרחות מקוצר במיוחד אם מגיעים עם הכשרה ייעודית. כיצד עושים זאת, אם כן?

גשו למשרד עורכי דין המתמחה בהוצאת אזרחות קנדית

משרד עורכי דין זה יציג לכם את רשימת המקצועות וההכשרות שמפרסמת מחלקת ההגירה בקנדה מדי שנה. הם נקבעים על פי צרכי המשק הקנדי, שזקוק מדי שנה למטפלים בקשישים, אחיות סיעודיות, עובדי ביוטק והייטק, ועוד מקצועות העשויים להשתנות ולהתווסף מדי שנה. אם אתם מחזיקים בתארים אקדמאים או בהכשרות פרקטיות באותם תחומים – ניתן להגיש מועמדות לקבלת אזרחות קנדית.

היתרונות של בעלי אזרחות קנדית

  • נסיעה למדינות שאין להן יחסים דיפלומטיים עם ישראל.
  • נסיעה לארה"ב בלי ויזה.
  • מגורים באחת המדינות המפותחות ביותר ב- OECD.
  • אפשרויות ללמוד ולהתפתח במקצוע שתעבדו בו בקנדה.

באמצעות אזרחות קנדית נפתחות לכם אפשרויות רבות שלא נמצאות בידי רבים. הכניסה לארה"ב ביתר-קלות, ואפשרויות הפיתוח המקצועי קורצות ממש, ומדברנות רבים לקבל אזרחות קנדית.

בניית הגשה הבקשה

עורך הדין יבקש מכם את כל המסמכים וההכשרות המקצועיות שברשותכם מצולמים. בנוסף, הוא יצרף לבקשה מסמכים מזהים, דרכון מצולם, תמונות פספורט וכל מסמך מידע נוסף שיידרש. הבקשה תאוגד, ובצירוף מילוי טופסי ההגירה הרשמיים בקנדה – תישלח לאן שנדרש. עדכונים לגבי קבלת אזרחות קנדית יימסרו במשרד עורכי דין עד לקבלתה הסופית.

כדאי לדעת – למתעניינים במגורים במונטריאול

מונטריאול הוא הסטייט דובר הצרפתית בקנדה. גם מגורים בו מצריכים הכשרות ומקצועות אבל הקריטריונים בדרך כלל שונים מאלו של שאר חבלי הארץ במדינה. לכן, מי שמתעניין במגורים בסביבה דוברת צרפתית יצטרך להתעניין בדרישות של ממשלת סטייט ספציפי זה, בנוסף לדרישות הכלליות של מחלקת ההגירה באוטווה. כאשר הן מוצגות במסמכים הרשמיים מופיע הכיתוב Except Montreal כדי לסמל שמי שמתעניין במגורים במוטנריאול יצטרך לבדוק את דרישות ההגירה המקומיות. זאת, לידיעת מי שמתכנן לגור בקנדה בסביבה דוברת צרפתית, למשל בעיר קוויבק, בירת הסטייט.