טיפים להסדרת אזרחות קנדית

אזרחות קנדית מאד מומלץ להוציא אצל עורך דין. בשונה מהנפקת אזרחות אמריקאית מדובר בתהליך פשוט אם המועמדים עומדים בתנאים. למה הכוונה? בעוד שהתעסקות עם אזרחות אמריקאית מבוססת, בהרבה מקרים, על קרובים ומעסיקים שחיים בארה"ב שצריכים לתת כתף, למשוך עבורנו את הגרין קארד ולהוכיח שהם צריכים אותנו בארה"ב, בקנדה הקבלה נעשית על בסיס ההכשרה עצמה. אם יש לכם הכשרה שברשויות ההגירה הקנדיות מדווחים כי היא חסרה ומבוקשת במדינה, זה יקדם מאד את קבלת האזרחות שלכם.

סוגי הכשרות שהרשויות בקנדה צריכות

הרשויות זקוקות מדי שנה להכשרות בתחומים טיפוליים שונים, סיעוד קשישים, חקלאות, תעשיות ותחומים נוספים המשתנים משנה לשנה אשר מוגדרים כמועילים למשק הקנדי. פרסום ההכשרות הללו מתעדכן כל שנה באתרי הגירה קנדיים וניתן להתעדכן גם במשרד עורכי דין מומחה להוצאת אזרחות קנדית. בדרך כלל, יהיו שינויים בין הנהלים בסטייטים השונים בקנדה לבין הנהלים בסטייט של מונטריאול (דובר הצרפתית) ועל כך ניתן להתעדכן במשרד עורכי דין מומחה לאזרחות קנדית.

טיפ מס' 1 – גם אם אתם מחזיקים בהכשרה המתאימה, פנו לעו"ד מומחה

גם אם עשיתי שיעורי בית, בדקתם מהן ההכשרות וגיליתם שיש לכם את ההכשרה המתאימה, מוטב לתת לעורך דין לטפל בבקשה שלכם. כמוכם יש עוד מיליונים בעולם שמחזיקים בהכשרה כמו שלכם וגם הם "רעבים" לאזרחות הקנדית לא פחות מכם. רק אצל עורך דין אזרחות קנדית תוכלו לתרגם את ההכשרה שלכם לבקשה מנומקת לקבלת האזרחות הקנדית, תוך ירידה לפרטים, ציון מדויק של פרטי ההכשרה שיש לכם, מה שייצור עבורכם טופס תחרותי שיגרום למקבל ההחלטות בהגירה בקנדה לשלוח לכם טופסי התאזרחות בהעדפה למועמדים אחרים.

טיפ מס' 2 – אל תפסחו על אף שלב, מלאו את הטפסים כנדרש עד להסדרת האזרחות

חשוב למלא אחר כל הטפסים וההנחיות אשר עורך דין אזרחות קנדית ינחה אתכם במשרדו. עבודה עצמאית על האזרחות דרך השגרירות היא לא קלה, ואצל העורך דין אתם מקצרים את הדרך שלכם לאזרחות באופן משמעותי במובהק. לכן, מומלץ לעקוב אחרי כל הטפסנים המתבקשים, לספק את התעודות, האישורים והאסמכתאות (רצוי מתורגמים נוטריונית) ובכך להשביח את ההליך שלכם ולגרום לכך שתונפק לכם אזרחות קנדית בסבירות גבוהה ביותר.