טיפים לבחירת חומרי אריזה לכל מטרה

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים חומרי אריזה? רכישת חומרי אריזה מצריכה התאמה לחבילות אותן אורזים. לרוב, משתמשים בחבילות קרטון ועץ ולעתים רחוקות – בקופסאות ממתכת. אז איך תבחרו את החומרים כעמם תאבטחו את החבילות הללו באמצעות קשירה והדבקה? כל המידע שחשוב לצרוך לכל מי שעליו לאבטח חבילות: מובילים עצמאיים, חברות הובלות, מחסנאים, ועוד.

עוצמת האבטוח של מוצר הקשירה צריכה להתבסס על החומר של החבילה

חומרי אריזה ממתכת המתהדקים על חבילה מקרטון לא יהיו אפקטיביים כי הם עלולים לעוות ולקמט אותו ובכך להסב נזק לתכולה שבפנים. לעומת זאת, סרט קשירה ממכונה המבוסס על הדבקת קצה יכול מאד להועיל לחבילת קרטון, וכמוהו גם נייר דבק. למהדרין, ניתן לרכוש נייר דבק דו צדדי עם קליפה נוספת לפתיחה, אותם לא חייבים להסיר אם מדובר באריזה רגילה. אבל אם מדובר בחיבור מוצר למוצר, למשל מיקרופון נייד לכינור או לגיטרה או 2 חבילות שהמחסנאי צריך לזכור לטווח ארוך שהן סט אחיד, ניתן להסיר את הקיפה ולחבר את 2 המוצרים כנדרש.

חשוב להקפיד על איכות מוצרי הקשירה שאתם קונים

לא כל סרטי הפלסטיק לקשירה הם אותו דבר, לא כל ניירות הדבק באותה עוצמה, ואפילו בחומרי קשירה מאד חזקים כמו סרטי מתכת יש הבדלי איכות. אתם צריכים שתהיה לצידכם תמיד האיכות הכי טובה בשביל להבטיח שלא תשתחרר לכם חבילה בהובלה ושכל הציוד שלכם יישאר מאובטח. איכות טובה – משמעותה עמידה בתקני ייצור מערביים מחמירים, הכוללים מבחני התאמה שנעשו למוצאים על הכבדות שבחבילות האריזה.

מומלץ להסדיר אספקה רק בחברת חומרי אריזה מקצועית

רק בחברה שהייעוד שלה הוא חומרי אריזה מקצועיים תוכלו להבטיח איכות חסרת פשרות לאריזות שלכם. בחברה זו לא רק שמספקים חומרי אריזה מתאימים לכל מארז שתציגו, עושים זאת על בסיס תקנים מערביים מחמירים, ומקפידים מאד על רכישה מהאיכותיים שביצרנים. בכך, אתם מבטיחים כי חומרי הקשירה והאריזה הטובים ביותר בהישג ידכם ולכן כל פרויקט שמצריך הדבקות סלוטייפ, קשירה ואבטוח מכל סוג אחר יהיה מוצלח ויושלם ללא חשש משחרור של מי מהחבילות שלכם. הדבר נכון הן לתחום המחסנאות והן לתחומי ההובלה והשינוע השונים.