בשירות השכרת כספת תמצאו מענה הולם מחברה פרטית מובילה

בתחום כמו השכרת כספות תל אביב מציעה תחרות רבה בין כל הגורמים במשק העוסקים בו: חברות פרטיות, סניפי בנק, ועוד. למשכירים בכללותם מתווסף מתחרה נוסף: ספק כספת לקנייה. מדובר על חברות מכירה והתקנה של כספות בבתים ובמשרדים. רכישה או השכרת כספות במרכז, ובפרט בתל אביב, זה תחום שחשוב מאד לבדוק לעומק ולדעת מה הכי יתאים לכם. השכרת כספות עשויה להיות לא רק לא מתאימה אלא גם לא בטוחה בחלק מהמקרים. כך, למשל, כשההשכרה היא בבנק, אין וודאות שהפקידים בסניף יספקו מענה אבטחה יעיל לשודדים. חדרי כספות בבנקים נשדדים לא פעם והלקוח נותר ללא מענה מהבנק. רכישת כספת הביתה (או למשרד) מעמידה אתכם בסכנת חיים ממשית! גם אחרי שהיא נחצבה בקיר או בארון היא ניתנת להתחקות של טכנאי שירות ואורחים שונים. זו שאלה של זמן ועיתוי מתי הם ישוחחו על כך עם גורמי צד שלישי, שעשויים להוביל לשוד בביתכם או במקום עבודתכם.

התנאים בשירות השכרת כספת פרטית בתל אביב

ניתן לבחור תא קטן, בינוני או גדול, עם שינויי מחיר ביחס ישר בהתאם למה שבחרתם. ניתן לשכור למשך תקופה מופחתת משנה, ולא רק לשנה שלמה. במעמד ההשכרה אתם מקבלים פוליסת ביטוח של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. בנוסף, אתם נהנים ממערך אבטחה שלא נראה בשום סניף בנק: מבנה שבנוי מחומר מזוין אשר יובא מחו"ל, מצלמות אבטחה מעבות את כל עברי המתחם, שומרים חמושים יוצאי יחידות קרביות מאיישים את המבנה 24/7. בניגוד לבנק, כאן אין הגבלת ביקורים. למתחם החברה הפרטית של השכרת כספות במרכז ניתן להגיע בכל יום עד 22:00 בלילה.

שירותים שניתן להרחיב בתוספת תשלום

אם אתם מעוניינים בשדרוג מערך האבטחה, חברת השכרת כספות תל אביב מציעה מכלול של הרחבות בנושא: ליווי חמוש של שומר מהאוטו או מתחנת האוטובוס לכספת שלכם וחזור, התקנת מצלמת אבטחה בתא שלכם, הרחבת הכיסוי הביטוחי, מעבר להשכרת כספת גדולה מזו שיש לכם עכשיו, ועוד. שירותים אלו משפרים, בנוסף, למערך האבטחה, גם את הנגישות, מאפשרים לכם לצפות במצלמת הכספת שלכם באמצעות הטלפון הנייד ומספקים תא גדול מהרגיל, אם נדרש.