הדפסה על קנבס לקירות בתים ומשרדים

אם אתם זקוקים לתמונות חדשות בבית, במשרד, ובכל מבנה אחר – הכי חכם יהיה להזמין הדפסה על קנבס. כשאתם מזמינים הדפסה על קנבס אתם למעשה מטמיעים אצלכם את מיטב המיצגים הוויזואליים מכל בחינה שהיא: המרקם (הטקסטורה) הקלאסי שנוצר על ידי הלוח המחוספס יוצר משמעות חדשה לכל מיצג. בנוסף, טכניקת ההדפסה עושה את שלה. ניתן לבחור בטכניקה הנוטה לצבעים כהים מול אחת הנוטה לצבעים בהירים וכן להיעזר בטכניקות שונות של SEPIA ושחור לבן. כל אחת מהן תתאים למבנה אחר. כשהחנות מציגה מגוון של מיצגים לבחירה אתם תראו מיד מה מתאים למבנה שלכם ותדעו בוודאות מה כדאי לכם לבחור.

הדפסה על לוח קנבס – כל הפרטים

בהתחלה – יש לבחור את המיצג. ניתן לבחור אותו מקטלוג חנות הדפסה על קנבס לבית או של שלטים לעסקים, או לספק תמונה משלכם לצורך הדפסה. בכל הדפסה, צוות מוכרים מיומן יוודא שהרזולוציה של המיצג שאתם מעוניינים בו מתאימה לרזולוציה של מי מלוחות הקנבס למכירה, והוא יוצע לכם במחיר מעולה כולל הדפסה. את ההדפסה יבצעו מומחים על לוח הקנבס הנכון ויספקו לכם כלי עוצמתי ביותר להצבה על קיר המשרד או הבית. לוח הדפסה על קנבס עם מיצג מוטבע עליו הוא אחד מהאובייקטים המרשימים שתציבו באיזשהו חלל פנימי במבנה.

תליית קנבס על הקיר – קלה ויעילה

אם יש משהו קל בקנבס הוא ההתייעלות. בשונה מלוח זכוכית או שעם, זהו לא לוח שביר ולא לוח שמכיל חלקים פוצעים. משקלו כמשקל נוצה כמעט והוא מאפשר סחיבה קלה ממקום למקום. מבנה הלוח הוא חלק עבה בצדדים וחלק דק במרכז, עם מגרעת ביניהם. במגרעת הזו ניתן להשתמש בשביל לתלות את התמונה, לכן אין צורך בחוט תלייה. האמצעי היחיד הנדרש הוא מסמר או בורג בקיר.

התבוננות במיצג הדפסה על קנבס משאירה סיפוק רב

כשמיצג הדפסה על קנבס יהיה תלוי במשרד או בבית שלכם אתם תהיו מלאי גאווה. אתם תביטו באחד המיצגים האטרקטיביים שהבאתם הביתה, ומהקלים ביותר להתנהלות. בואו להבטיח לעצמכם הדפסה על קנבס באיכות חסרת פשרות אשר תאפשר לכם מיצגים ויזואליים מרשימים. הדפסה על קנבס מבטיחה לכם איכות חסרת פשרות בכל נושא הדקורציה הפנים מבנית.