מוסך נייד – המדריך השלם

בנושא רכבים לא הכל ניתן לתכנן מראש, ומדי פעם ישנן תקלות בלתי צפויות כגון גלגל מפונצ'ר, חום מנוע גבוה, מצבר תקול וכן הלאה. לא רבים מודעים לאפשרות הנוחה של הזמנת מוסך נייד למקום האירוע עצמו ובמקום לנצל אפשרות נוחה זו נתקעים במשך זמן רב, לפעמים באמצע הכביש באורח מסכן חיים, עד שיגיע גרר זמין ויגרור את הרכב התקול למוסך הקרוב. התוצאה היא סכנה בטיחותית, בזבוז זמן מיותר, בזבוז כסף רב על גרר וכמובן – מתח נפשי. כל אלה יכולים להיחסך מכם אם תנצלו את האפשרות של מוסך עד הבית, מוסך נייד שמגיע למקום האירוע עם הציוד הדרוש כדי לטפל בתקלה שלכם לפי הדרכה בקריאה הטלפונית.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוסך מסוג זה?

במקרה של תקלה ברכב, תוכלו על ידי חיפוש פשוט ביותר באינטרנט למצוא שירותי מוסך נייד על ידי הקלדת מילות מפתח כגון מוסך עד הבית, מוסך נייד וכדומה. תוכלו לחפש גם בעיה ספיציפית שיש לכם באופן דומה, למשל חיפוש מצבר עד הבית, מה שיוביל אתכם למוסכים ניידים שמבצעים שירות של החלפת מצבר במקום האירוע.

זמינות השירות היא בכל שעה שהיא

מוסך נייד הוא שירות הזמין במשך כל 24 שעות היממה, דבר שיכול להציל אתכם במקרה שהשעה היא שעת לילה מאוחרת. כך שבכל שעה שלא תהיה, תוכלו, לפי חיפוש, למצוא מוסך נייד זמין שיוכל לבוא למקום האירוע בין אם מדובר בשירות מצבר עד הבית או שירות פשוט כגון תקלה בגלגלים.

שימו לב שמדובר בשירותי מוסך לכל דבר

בין אם רכבכם זקוק לטיפול, להחלפת מצבר או לכל שירות מוסך אחר, ניתן לברר עם המוסך הנייד לגבי אפשרויות טיפול. לא מדובר במקרי חירום בלבד ובהחלט רצוי לנצל את האפשרות שמציע המוסך הנייד בין אם מדובר בתקלה חשמלית, מכנית, רכב שלא נפתח או חוסר בדלק.

מוסך נייד מאפשר גמישות רבה יותר ממוסך רגיל

ברגע שרכבכם התקול נמצא במוסך רגיל, יתכן שיציעו לכם הצעות שאינן קשורות רק לתקלה אלא הרבה מעבר לה. ברגע שהרכב במוסך – הלחץ לבצע שיפורים בעלויות גבוהות הוא גבוה. מוסך נייד מאפשר להתמקד אך ורק בתקלה לשמה נזדקקתם לשירותיו בלי להיות לחוצים מכך שהרכב נכנס למוסך.