טיפים מקצועיים לבחירת שערים חשמליים

לא יהיה זה סוד לטעון כי שערים חשמליים הם התשתיות המעוצבות ביותר בחצר הבית. הן מייצגים את הכניסה אליה, וכאשר מדובר בבית שלכם – הם צריכים להיראות הכי טוב שאפשר. אז כיצד מומלץ לבחור שערים חשמליים מבחינה עיצובית? על אלו נהלי בטיחות אסור בתכלית האיסור להתפשר כשבודקים את ממסר הפתיחה החשמלי של שער האוטו? כל המידע על בחירת שערים חשמליים במאמר אחד.

עיצוב ראשוני של השערים החשמליים הביתיים

את השערים החשמליים הכי כדאי לעצב באמצעות הדמיית מחשב של חברה מקצועית לתכנון שערים חשמליים. בחברה זו תוכלו לבחון מצאי רחב של שערים חשמליים ולכוון לשער המועדף באמצעות בחירת צבע וצורה מועדפים. טיפ חשוב: אל תלכו בהכרח על "התאמת הצבע והצורה לצבע של הפרזול של המעקה והגדר בבית". זו רק גישה אחת מני רבות. בפועל, מה שרבים וטובים עושים הוא מיישמים בחירה של שער שנראה מאד שונה מהפרזול אך גם מאד מתאים לעיצוב החצר ובכך הם יוצרים גם התאמה דקורטיבית וגם עוצמה עיצובית בלתי נדלית בהציגם את השער כרכיב שונה, כביר ובולט במיוחד.

גיבוש תוואי בטיחות תקני לשער הרכב

בעוד שער הולכי הרגל נפתח, ברוב המקרים, באמצעות פולס אינטרקום פשוט, ולא מתבסס על דלת פתיחה אוטומטית, שער האוטו נפתח אוטומטית עם הגעתו למגרש החנייה. על מה חשוב להקפיד כשרוכשים כזה שער? על עמידתו בתקן העצירה הידנית. תקן העצירה הידנית מפרט מה עושים במקרה שהשער לא נפתח בקו ישר, מתפקע החוצה ומהווה סכנה לעוברי אורח ברחוב. במקרה כזה מטבע הדברים שתנסו לעצור אותו בכוח הזרוע ולהזעיק טכנאי. אבל אם מנוע השער יותר גדול ויותר חזק ממנו, השער צפוי להתנופף באבחה מהירה שלא ניתן לעצור ביד, וזה כבר שער לא תקני. לכן, שערים חשמליים יש לבחור אך ורק אם אתם כבעליהם מסוגלים לעצור אותם ביד ולכן המנוע חייב להיות תקני ולהתאים לדגם השער שנרכש.

טיפים עיצוביים ותפעוליים חשובים לפני סגירת הקנייה

  • מומלץ לוודא שצירי השער הם אלחלד. במידה ומדובר בשער הידראולי אין צורך לוודא זאת.
  • מומלץ להשקיע בפרטים הקטנים ביותר בעיצוב השער: לא רק צבע וצורה אלא גם פיתוחי נפחות, חריטות וכד'.
  • מומלץ לבדוק בשבע עיניים מה אתם קונים, לשאול במיילים את צוות המכירות מהו צבע המוצר אם אינכם בטוחים וללוות את הרכישה עם איש מקצוע שיסייע לכם לבחור מידות נכונות ולגבש זמן התקנה.