טונר למדפסת

מה הופך טונר למדפסת לאיכותי? מהי אחריות לטונר? מדוע כדאי לבחון גם טונר שאינו של החברה המקורית? מהן הסיבות לקנות טונר למדפסת דרך הטלפון?

הזמנת טונר למדפסת נעשית היום בקלות ואין כל צורך לצאת מהבית או העסק לצורך כך. בשיחת טלפון אחת יענה לך נציג מקצועי שישמח לבדוק יחד איתך איזה טונר נדרש לך, כמה המדפסת שלך שימושית ולהציע לך מוצר איכותי, במשלוח עד הבית ועם אחריות מלאה.

מהו טונר למדפסת איכותי?

טונרים למדפסת יכול להיות מיוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת והוא יכול להיות מיוצר על ידי חברה חלופית אשר מתמחה בתחום זה, אך לא ייצרה את המדפסת. בעבר, היו מעט חברות שייצרו מוצרי הדפסה, אך היום התחרות גדלה ומעלה בין היתר גם את השאלה כיצד אפשר לדעת כי המוצר הוא איכותי. הדרך היחידה לעשות זאת היא לקנות דרך חברה המתמחה בתחום, חברה עם ניסיון שבודקת כל חברה יצרנית לפני שהיא מוכרת את מוצריה ומבטיחה אחריות לכל מוצר.

מה כוללת האחריות בקניית טונר למדפסת?

האחריות היא עבור הטונר והיא יכולה להבטיח לך שהוא יתאים בדיוק למדפסת שלך (בין שהוא מיוצר על ידי החברה המקורית ובין שלא) ושההדפסה תהיה איכותית. האחריות תינתן לך לשנה וגם אם נראה שהמוצר אינו יקר ולכן לא תמיד חשוב היכן הוא נקנה, עלייך להבטיח לעצמך קנייה בראש שקט ולקנות טונרים למדפסת רק במקום שיכול להבטיח לך את השירות הטוב ביותר.

הסיבות לקנות טונר למדפסת שאינו מקורי

המטרה שלך בקניית טונר למדפסת צריכה להיות קנייה טובה ובמחיר אטרקטיבי. חברות שאינן מקוריות מייצרות טונרים איכותיים והחברה שתמכור לך את המוצר תוכל להבטיח לך אחריות שנתית למוצר. הסיבה לקנות את הטונר שאינו מקורי היא העלות שלו. עלייך לבדוק גם את המחיר של ההדפסה, היחידה, המחיר של הטונר ולבדוק אם ישנם מבצעים מיוחדים שיכולים עוד יותר להוזיל את המחיר של ההדפסה שלך. המחיר יכול להיות זול בעד 70% ממה שהתרגלת אליו עד עכשיו.