אקסטרים במרכז – חווית אוויר לזוגות ומשפחות

אקסטרים במרכז בדרך כלל מתחבר לנו עם קארטינג מכוניות, או מירוץ סירות מפרש ומנוע. הידעתם כי באזור מופעל גם אקסטרים אוויר? מהו אקסטרים אוויר וכיצד ניתן לממשו? אקסטרים במרכז המספק למבלים חוויית אוויר מבוסס על טרקטורונים מעופפים. הטרקטורונים מחוברים למצנחים ובאמצעותם, בשילוב מנוע, ניתן להמריא, לשייט באוויר ולנחות. גם אתם יכולים להפוך להיות טייסי טרקטורוני אוויר, לשייט במהירות באוויר הפתוח וליהנות ממיטב נופי הארץ. כיצד זה קורה, וחמה צריך לעשות כדי להתחיל?

הכל מתחיל מרישום ראשוני או הזמנה לאירוע על ידי החברים

במידה והחברים רכשו עבורכם ליום הולדת או לאירוע אחר – כרטיס כניסה עבור אקסטרים במרכז, המשמעות היא שאתם זכאים ליישם טיסה אחת, בליווי מדריך, אשר ימריא וינחית עבורכם את הכלי, כאשר תוך כדי שאתם יושבים בו, השיוט יהיה באחריותכם. אתם תצדדו ימינה ושמאלה ותיסעו ישר למרחבי האופק. לאחר הנחיתה, תוכלו לקבל החלטה האם אתם מעוניינים להמשיך ללמוד אודות אקסטרים אוויר איכותי ולהימנות עם צוות המדריכים או פשוט לצבור ידע בטיסות. הלימוד נמשך מספר מפגשים ולאחריו תוכלו לקחת אתם את החברים שלכם, הפעם בתפקיד הטייסים והמדריכים.

לחוות את אווירת האקסטרים המספקת ביותר

כאשר אתם נרשמים, בדרך כלל, לחוויית אקסטרים בישראל על בסיס קארטינג או סירות מנוע, אתם נמצאים בחוויה שרובכם מכירים בדרך כזו או אחרת דרך אמצעי התקשורת או אפילו במציאות מן העבר. אקסטרים אוויר במרכז הארץ מעטים חוו משום שלא רבים שמעו על האטרקציה. בואו לחוות אקסטרים באווירה מיוחדת באמת, עם הנופים הכי יפים והבריזה שתנשוף בעורפיכם. אקסטרים במרכז מהווה חוויית אוויר נדירה שכמוה ניתן למצוא מעט מאד בעולם.

קחו את יקיריכם למסע אקסטרים אוויר במרכז

האטרקציה מתאימה לימי הולדת, למסיבות הפתעה לחברים קרובים, לימי בילוי לרווקים ורווקות, או פשוט כחוויה קבוצתית מכוננת. ניתן לגשת לאתר גם בזוגות ולחוות טיסה נדירה ועוצמתית במיוחד יחדיו. אם אחד מכם כבר למד את רזי הטיסה, הוא יכול לקחת את בן/ בת הזוג ולספק חוויית אוויר נדירה. בגדול, האטרקציה מתאימה כמעט לכל סוגי האירועים והיא מספקת לא מעט ריגושים עבור המבלים. נסו ותיווכחו!