דיו למדפסות המותג רוכשים בחנות ייעודית בלבד דרך הרשת: מדוע?

כמובן שלפני רכישת דיו – מאד חשוב לבדוק מי היא החנות ומהו הרזומה שלה בנושא אספקת מוצרים תקינים. הסתמכות על מדפסת טובה ועל חנות שמספקת מוצרים גרועים – כמוה כמו לא הייתה לכם מדפסת בכלל. דיו או בסופו של דבר חומר ההדפסה של המדפסת ואם הוא לא טוב, או המחסנית שלו רקובה, פשוט אין משמעות לעבודת המדפסת שלכם. הסיכוי שדברים כאלו יקרו לכם בחנות ביישוב שלכם גדול מאשר שהוא יקרה ברכישה באינטרנט. מדוע? משום שחנות שהמעשים שלה תלויים בין היתר במחירי הנדל"ן והשכירות בישראל היא חנות שמראש דנה את עצמה לחובות ולעסקאות קמעונאיות יקרות מול יבואנים וספקים. בשל כך היא נאלצת למכור עוד מוצרים בשביל להצדיק את פועלה העסקי: מחשבים, מקרנים, נגנים אלקטרוניים, וכד'. חנות באינטרנט מחזיקה בסך הכל במחסן קטן שמשמש כמעבדת בדיקות. משם המוצרים נשלחים ללקוחות. היות וזהו העיסוק היחיד של החנות, היא עושה עבודה טובה שמזכה אותה בהסכמי יבוא סיטונאיים במחירים חסכוניים במיוחד.

אף מחסנית דיו לא נשלחת ללקוח בלי בדיקה יסודית במעבדה

הבדיקה נעשית PER משלוח שהתקבל מהספק. ראשי דיו פגומים נשלחים חזרה. הלקוח מקבל רק ראשי דיו תקינים ונקיים מתקלות: ללא חוסרי דיו במוצרים תחליפיים, ללא יובש בדיו ובוודאי ללא ריקבון בגוף המחסנית. אם אתם מבקשים להבטיח רק איכות בלי לחשוש מהפגם הבא ברכישות עתידיות, עברו לצרוך דיו בחנות מקוונת.

חיסכון של 70% מעלויות ההדפסה

לרמה הזו הסכמי היבוא שלנו מביאים אותנו. אנחנו מספקים מוצרי דיו למדפסת במחירים שכמעט באף חנות לא מסוגלים לספק. הסכמי היבוא שלנו בתחום ראשי דיו מול ספקים הם הסכמים נוחים וזולים המתבססים על כמות גדולה של מחסניות במחיר זול PER אחד. אנחנו מכמתים בחוכמה את המשלוחים שלנו על מנת שייווצר לנו זמן לבדוק את כל המשלוח ולשגר אותו ללקוחות שהזמינו בידיעה שהכל תקין.

משלוחים מהירים ויעילים עד כתובת הלקוח

הכתובת שתזינו בהזמנה היא הכתובת אליה תקבלו את המשלוחים. הזנתם את מקום העבודה? לשם המשלוחן של אתר https://www.d-hinam.co.il/ יגיע. הזנתם את בית המגורים שלכם? לשם הוא יגיע. אצלנו, דיו למדפסת מגיע תמיד ארוז ומוגן ללא כל מאמץ מצדכם להתייצב בדואר או במרכז המסחרי של היישוב בו אתם נמצאים.