ריסוס נגד ג'וקים בבית ובסביבתו

מי מאתנו לא פתח פעם ארון מטבח או מקלחת וראה ג'וק קופץ או ספג נחילים של מקקים ליד בור הביוב או המשאבה הטבולה הסמוכה לבית. אם אתם במצב זה, אנו נחלץ אתכם מן המצב ונבצע ריסוס נגד ג'וקים. כדי להימנע מכזה תרחיש, אנו ממליצים להסדיר שירות זה גם אם לא קרה לכם כלום, מעצם העובדה שהסתיים החורף והתחיל האביב. גשם הוא אמנם סממן לברכה אבל המים שלו משאירים חורים, נקבים ופגיעה בזיפות ובאיטום הביתי וזה עשוי להביא עמו לא רק ג'וקים אלא גם נחשים, דבורים ומכרסמים. מאד מומלץ כי בכניסה לעונת האביב בסביבות פסח תזמינו ריסוס נגד ג'וקים ותבטיחו את איכות המגורים שלכם לחודשים הקרובים.

פעולת הריסוס

אנו נגיע לבית המיועד ונבחן את מצבו, נזהה מוקדים פוטנציאליים להגעת ג'וקים ונדביר אותם. אנו משתמשים בחומרי הדברה מובילים בתעשייה המצריכים אישור של משרד החקלאות. בשל כך, מדובר בתהליך מאד רגיש ומסוכם המצריך פינוי של ילדים ובעלי חיים לבית אחר. את המזון במקרר מומלץ לפנות גם.

השלמת פעולת הריסוס

אנו מבססים ריסוס נגד ג'וקים בהתאם להנחיות משרד החקלאות עד גמר הפרויקט. כאשר הבית נקי מג'וקים, אנו מחזרים בהדרגה את הריחות והארומות לשגרה והופכים אותו שוב לסביבת מגורים בטוחה. ניתן לחזור לגור עם הילדים וחיות המחמד ואת המזון ניתן להחזיר למקרר בהדרגה.

סוגי הפעולות שמתבצעות במהלך הריסוס

פתיחת מכסי ביוב וריסוסם, פתיחת משאבות טבולות וריסוסן, בדיקת מקררים, ארונות ומקומות הנמצאים מאחוריהם, זיהוי מקורות התרבות של ג'וקים ודיכוי שלהם ויישום כל פעולה אחרת שתעצור את הגעת המקקים לסביבתכם הביתית בהתאם לממצאים שיתגלו בבית.

כדאי לדעת: ריסוס כולל

כפי שהתחלנו להסביר בתחילת המאמר, ריסוס הוא לא רק פעולה לעת צרה אלא פעולה הכרחית שחשוב לבצע בסוף כל חורף כדי להימנע מהבעיות שיוצר הגשם בבית. הוא פותח פתח למכרסמים, מזיקים וחרקים חדשים ואת זה כדאי למנוע באמצעות ריסוס. הפרויקט כולל ריסוס נגד פרעושים, טרמיטים ונמלים, ריסוס נגד ג'וקים, וביצוע פעולות למניעת הגעת מכרסמים כמו עכברים וחולדות. סל הטיפול הכולל מהווה ריסוס מלא, והוא שישמור על הסביבה הביתית שלכם בטוחה מפני הגעת מזיקים.