שערים חשמליים – כך תממשו עבורם עיצוב מיוחד

כיצד מומלץ להסדיר שערים חשמליים? לשערים יש 2 סוגי פתיחה אפשריים: ממסר וחשמל. פתיחת ממסר היא למעשה מכשיר שמוצמד לשער מכני רגיל, אשר באמצעות אינטרקום גורם לפתיחת המנעול שלו. לעומת זאת, פתיחה עם חשמל היא פתיחה אוטומטית של כל הדלת מבלי שנצטרך לגעת במשהו כדי שהוא יקרה. שער כזה אינו מכני, אלא מבוסס על מנוע פנימי שפותח את הדלת שלו. מנוע כזה חייב להתאים למשקל השער. שער עם דלת קלה ודקה צריך להתבסס על מנוע איטי ושער עבה על מנוע מהיר יותר על מנת שלעולם הדלת תיפתח באיטיות ובעדינות, ללא אבחה אחת שעלולה לסכן עוברים ושבים. פרט לכך, ישנן כמה עצות מקצועיות בתחום העיצוב והסטיילינג שיובאו לפניכם במאמר זה.

השפעות שמומלץ להתבסס עליהן בתכנון עיצוב השער

בשונה ממה שמקובל לחשוב, גדר החצר אינה מקור השפעה מוצלח. בדרך כלל אנשים לא מושפעים מהגדר שלהם כשהם בוחרים שער, אלא פשוט קונים סט של גדר ושער, שמקורו בכלל לא בחנות שערים חשמליים מעוצבים אלא בחנות מוצרי אלומיניום. מי שהחליט לבוא לחנות שמוכרת שערים חשמליים זקוק למקורות השפעה יותר מתוחכמים. מדוע? משום שכאשר השער נראה שונה מהגדר הוא צריך להיות בולט ממנה, עוצמתי ממנה, מנקר עיניים באופן בולט במיוחד. אנו ממליצים לקחת השראה מרכיבי פרזול יותר מרוחקים, למשל מעקות של מדרגות הנמצאים מול רחבת הכניסה, ריהוט גן מתכתי, ידיות דלת גינה, ועוד. הצבעים של אלמנטים אלו וצורותיהם ההנדסיות יכולים לשמש כמקור תכנוני עשיר לשער שלכם. מצד אחד הוא יתאים לשילוב בחצר ומאידך – ייראה עוצמתי ובעל נוכחות באופן ניכר.

פרזול השער – כך תתכננו אותו

שערים חשמליים שעיצובם מודרני אולי לא יצריכו פרזול. ככלל, שער חשמלי נפתח אוטומטית ולכן לא באמת צריך ידית. משתמשים בה למקרה שהמנגנון החשמלי לא עובד וצריך לפתוח ידנית וגם כאמצעי לחידוד עיצוב השער כאשר העיצוב שלו אינו מודרני אלא כפרי או בוגרני אותנטי של ימי העבר. מומלץ לעצב ידיות של שערים חשמליים באמצעות הדמיית מחשב של חנות המשווקת אותם על מנת להגיע לתוצאת העיצוב הטובה והמתאימה ביותר לחצר שלכם.