כאן מומלץ לרכוש דיו למדפסת

רכישת דיו למדפסת מאד מומלצת לביצוע באינטרנט ולא בחנות. מדוע? משום שבאינטרנט יש לכם הכי הרבה סיכוי לפגוש במוצרי איכות שלא תצטרכו להחזיר ועוד לשלם עליהם מחיר שלעולם לא יוצע לכם במקום פרונטלי. כיצד זה קורה, ואיך אתם יכולים לחסוך עשרות אחוזים במוצרי ההדפסה שלכם?

דיו למדפסת רוכשים באינטרנט ונהנים ממוצרי איכות שנבדקו בהקפדה יתרה

מחסן מכירות הפועל באינטרנט ולא דרך חנות מחזיק במשאבי בדיקה שאין לרשותה, ועל כן הוא מפעיל מעבדה שתבדוק את המשלוחים. בשל כך, אצלו אין החזרות מלקוחות (כלומר, מאנשים כמוכם), ולכן גם אתם נהנים ממוצרי איכות בלבד. אבל מה שמעניין הוא יחס הספקים, יצרני ויבואני הדיו. הם מתגמלים את החנות במחירים נמוכים משווי שוק בשל כך שהן מנעו החזרות וטיפלו במוצרים הפגומים ביום המשלוח. זה מה שמאפשר לכם לקנות במחירים שלא תוכלו תמצאו בשום מקום אחר.

הדרכות ושירות מלא לכל לקוח

בין אם אתם לקוחות שרוכשים דיו למדפסת בפעם הראשונה ובין אם אתם מנוסים ברכישה, תמיד שירות הדרכות בנושא דיו למדפסת יהיה זמין עבורכם. במסגרתו, תוכלו לקבל ייעוץ הן על רכישת מחסניות הדיו הראשונות שלכם, גם אם אינכם יודעים מהן, באמצעות דם המדפסת. אם אתם קניינים מנוסים, תוכלו לשמוע עדכונים על דיו למדפסת מפירמות המשתמשות במחסניות ממוחזרות באיכות טובה, עם דיו מלא, ללא צורך בהחזרה לספק.

משלוח דלת לדלת חוסך לכם זמן טרחה

המשלוח נעשה מדלת לדלת. על אף שהרכישה בוצעה באינטרנט, אתם לא תקבלו מכתב בדואר או הודעה לטלפון הנייד. השליח פשוט יגיע לכתובת שלכם וימסור את שצריך. הדבר יחסוך לכם הגעה למרכז חלוקה ויהפוך את מוצריה ההדפסה החדשים לזמינים מתמיד.