מתקן פופ אפ מושלם לתצוגות ואירועים

אין ספק כי מתקן פופ אפ הוא אחד מהאטרקציות הטובות ביותר לבית העסק שלכם. אנו נקים עבורכם מתקן פופ אפ מגנטי שמאפשר לכם להטמיע כרזת ענק על מגנט ובכך להציג את מה שאתם צריכים בתערוכות ובמיצגים שלכם. אם הוזמנתם להשתתף בכנס מקצועי, תערוכה או מיצג שחברות אחרות מציגות בו לצידכם, כמובן שהדוכן שלכם יהיה הטופ של הטופ לאחר שאנחנו נגבה אותו עם מתקן פופ אפ ייעודי.

מתקן פופ אפ מושלם לכל תערוכה

אנו נספק את מתקן הפופ אפ שאתם צריכים באיכות חסרת פשרות, עם הכרזה העסקית שלכם. המתקן יגובש על פי הגודל שתבחרו, עם הכרזה המעוצבת ממוגנטת עליו. מתקן פופ אפ שכזה יאפשר לכם להציג את המיצג שלכם ולהזמין אנשים להיכנס לדוכן שלכם בתערוכה. המתקן מתאים גם לחדרים ראשיים במשרד ולחדרי קבלת פנים בהם מוצג הקונספט העסקי הן עבור עובדים והן עבור ממתינים.

ייעודי לכל תצוגת תכלית

עם מתקן פופ אפ אתם יכולים להציג תצוגת תכלית בכל מקום שתחליטו לשווק את עצמכם. אנו נהיה שם בשבילכם ונספק את המתקן כשהוא מורכב עם הכרזה עליו. קיבלתם זיכיון מהעירייה להציג את עצמכם ואת עסקכם? אתם להקה מופיעה ודרושה לכם כרזה מאחורי הפרגוד? לכל זאת אנו דואגים באמצעות הצבת מתקן פופ אפ עם הלוגו שלכם או כל מסר עסקי אחר שתבחרו. המתקן הוא Heavy duty, יכול לעמוד על במות כולל במות קופצניות במיוחד, להיות בתערוכות עמוסי אדם ולהישאר עומד יציב.

שירותי עיצוב נוספים שניתן לקבל

אנו עוסקים גם בשיווק מדבקות טפט. ניתן להטמיע מדבקות טפט מעוצבות לבתי עסק ומדבקות טפט רגילות מעוצבות להדבקה בקירות. שירות שיווק הטפטים שלנו מאד מקצועי ומנוסה ומבוסס על ידע רב בעיצוב ומיתוג. אנו עובדים עם סוגים רבים מאד של טפטים שניתן להסדיר במשרדים ובמקומות העבודה שלכם. מדבקות טפט הן דרך מצוינת לעבות את המשרד. מומלץ מאד לא לעשות את ההדבקה לבד אלא אם יש בקרבכם עובד שיודע מצוין כיצד עושים זאת וחווה זאת בעבר. למען בטחון הקיר שלכם, חשוב לקחת עזרה מקצועית בהדבקה ולממש קיר שנראה צבוע בצבע חדש לחלוטין.