טיפים מקצועיים על חדרי בריחה

במאמר זה נספק לכם ידע מקצועי על חדרי בריחה. התחום, אשר נפוץ לכל עבר בכל רחבי הארץ, מצריך ידע מוקדם בשביל להבין לאן להירשם, שכן הביטוי 'חדרי בריחה' מתייחס לסקופ מאד רחב של מקומות בילוי שהמכניזם המשותף ביניהם הוא הימלטות מהמתחם. ברם, האם שאלתם את עצמכם מהן הנסיבות שהובילו להימלטות הזו, ומדוע זה חשוב? משום שזה מה שיקבע את סוג הבילוי שלכם. ישנה הימלטות מחדר בריחה שמתבססת על אימה, קולות מפחידים ושהייה בחושך, לעומת הימלטות כקבוצה שצריכה להגיע לאיזשהו פתרון של חידות, שהוא המפתח לבריחה מהחדר. במקבץ הטיפים שלפניכם – תדעו לאיזה מחדרי הבריחה הללו להירשם בכל מצב בו אתם נתונים.

טיפ מס' 1: בחרו בחדר בריחה בו ההימלטות היא אישית אם מדובר בבילוי מזדמן

בחדר בריחה לאירועים, בו ההימלטות היא על בסיס פתרון חידות בקבוצה – לא כדאי להיות אם אתם לגמרי לבד, או בזוג, כי אז זה אומר שאתם תוצבו בחדר עם אנשים שאתם לא מכירים, וזה לא כל כך מומלץ. לעומת זאת, חדרי בריחה בהם כל אחד הוא לעצמו, וצריך לברוח לבד אינם משנים עם מי תהיו, כי המשחק הוא עצמאי ותחרותי בכל מקרה.

טיפ מס' 2: בחרו בחדרי בריחה של פתרון חידות קבוצתיות אם הבילוי משמש לאירוע

בחדרי בריחה המשמשים לאירועים – הכי טוב לבלות אם הם עבור קבוצה, על בסיס פתרון חידות. חדרי בריחה מסוגים אלו מביאים את כלל הקבוצה לחשוב כמו הפרט כשהוא בחדר בריחה עצמאי, אלא שכאן לא מדובר על פחד ואימה תמידיים, אלא על חדר בריחה שקט בו אתם צריכים לפתור כל מיני חידות בשביל להגיע בו לשלב הבא, עד לאחרון ומשם ליציאה. בילוי כזה נחשב אופטימלי כאשר מדובר במאורע שאחריו ישנה מסיבה או ארוחה כחלק ממכלול של יום אירועים.

טיפ מס' 3: התבססו על המלצות בכל אחד מסוגי הבילויים

הן כאשר מדובר על בילוי מזדמן והן כאשר מדובר על אירוע, אנו ממליצים להתבסס בבחירת חדרי הבריחה שלכם על המלצות בפורומים מקצועיים באינטרנט או מחברים שבעברם ביקרו בחדרי בריחה. כך, אתם מבטיחים לעצמכם בילוי בוטיק בכל מצב בו תבקשו למצוא חדרי בריחה איכותיים.