טיפים עבור חשבי שכר בכירים לרישום להשתלמויות השנתיות

אחד הנושאים החשובים ביותר עבור חשב שכר הוא ההשתלמות השנתית. על פי חוק, על חשב שכר להשתתף בשני ימי עיון בהיקף כולל של 15 שעות לימוד. במאמר זה הלמד כיצד לבחור את קורס חשבי השכר שלכם על מנת שלא רק תמלאו את חובתכם המקצועית, גם תרוויחו בפאן ההכשרתי ותשפרו לאין ערוך את איכות העבודה שלכם במקצוע החשבות.

את תתפשרו על פחות מהנושאים הרלוונטיים ביותר לחשבות שכר בימינו

במסגרת קורס חשב שכר, יספקו המרצים רענון תיאורטי שעל אף כי הוא נכון מבחינה רעיונית, חסר הפאן המעשי שמוציא אתכם לשוק באופן משופר, ועל כן  עושה מכם אנשי מקצוע טובים יותר. חשוב לבחור קורס חשב שכר שיספק מידע עדכני לגבי תחום זה: מידע על ניכויים, זיכויים ותקבולים או תגמולים נוספים שעל חשב השכר להכיר, הכרת סעיפים ותקנות חקיקה שהשתנו כתוצאה מימי הקורונה, ותרגום הידע החדש לתלוש משכורת באמצעות תוכנת דיווח ייעודית. קורס חשבי שכר בכירים חולש על פני נושאים רבים בתחום זה וסוקר אותם ביסודיות על מנת שתגיעו לעבודה מוכנים פיקס לאחר יום העיון.

בחרו בקורס בו התאריך ושעת הקביעה פנויים לחלוטין

חשוב לבחור מועד שאתם באמת פנויים בו על מנת לקלוט את כל הידע שמועבר לכם ללא חשש מהסחת דעת. חשב שכר עובר על לא מעט נושאים מורכבים וכאשר עושים יום עיון עבורו חשוב שכל המידע באמת ייקלט. לכן, מאד חשוב לבחור תאריך בו אתם נגישים לימי לימודים רציפים.

בחרו את סוג מסגרת הלימוד שלכם

יש שיעדיפו מעט הפסקות והתחזלשות מהירה ומוקדמת ויש שיעדיפו הרבה הפסקות עם התחזלשות איטית והדרגתית לבתים. קורס חשבי שכר בכירים חשוב לבחור על פי הציפיות שלכם והרגלי הלימודים אותם אתם מיישמים בדרך כלל. אם אתם מתרכזים טוב יותר שהחומר מועבר רציף ולא נקטע, בחרו בפרויקט לימוד ישיר. אם אתם אוהבים הפסקות, בחרו קורס חשבי שכר בכירים בו יש הרבה הפסקות וסיום היום נעשה בשעה מאוחרת יחסית. בדרך זו כל אחד מסגל לעצמו את הרגלי הלימוד המועדפים עליו וזוכה במסגרת מכילה, קלה לקליטה ועם סיכוי אמיתי לשפר את עבודתו בעתיד.

הכותב הוא עו"ד יניב גבריאל, יועץ מס ומלמד בימי עיון עבור חשבי שכר בכירים כמתחילים!