כך מומלץ לבחור מגהצי קיטור לגיהוץ ביתי

בחירת מגהצי קיטור משפיעה על האיכות של הבגדים שלכם לאחר שכובסו, יובשו ולפני אחסון מחדש. מדובר כמובן על בגדים שליישורם ישנה חשיבות, הווי אומר – חולצות צווארון, מכנסיים מפלנל או בד נושם וחליפות שלמות מחומרים אלו. האופן בו המגהץ שלכם יתפקד ישפיע על יכולתכם בהעמדת בגדים ישרים ויפים. מה אתם צריכים לדעת על נתוני המגהץ לפני בחירתו?

מהירות המגהץ קובעת – כך תבחרו אותו על פיה

למהירות של המגהץ ישנה חשיבות מכרעת בגיהוץ שלכם. מהי מהירות המגהץ? הקצב בו נפלטים האדים. יחידה זו נמדדת בגרם-אדים לדקה. בעוד מגהץ קיטור איטי פולט כ- 30 גרם אדים בדקה, מגהץ מהיר יכול להגיע ל- 430 גרם אדים בדקה. מגהץ זה מצוין עבור מי שיש ברשותו הרבה חליפות והוא צריך לעבוד ביעילות על היישור שלהן. זאת, לעומת מי שלרשותו מעט חליפות או אולי אפילו חולצה ומכנס בודדים המהווים בגדי שרד. במקרה זה כמובן שמגהץ איטי יכול אף הוא לעשות את העבודה ואולי לחסוך לכם מעט מעט שקלים ברכישה.

קיבולת טנק המים של המגהץ משפיעה על ניידותו

בדרך כלל טנק קטן מעיד על מגהץ נגיש לאחיזה אבל שפעולת הגיהוץ בו מסתיימת מהר ומגהץ שיש לו טנק גדול יהיה כבד לתפעול אבל הוא צפוי לשרוד לפרקי זמן ארוכים בלי להחליף מים. ההמלצה שלנו היא תמיד להעדיף מגהץ קיטור קטן על מנת שתהיה לכם אחיזה נוחה, למעט במקרים בהם יש לכם הרבה חליפות ומדים ולכן נדרשות פעולות גיהוץ מרובות. במקרה כזה מומלץ שלא לעסוק הרבה בהחלפת המים ועל כן להחזיק במגהץ שהתא שלו גדול. גם אז, חשוב לבדוק אם ישנם חידושים קומפקטיים המאפשרים לכם למצוא דגם קל לאחיזה באופן יחסי.

בטיחות במגהצי קיטור – חשוב להסדיר אותה

יש לרכוש קרש עבור מגהצי קיטור ולעולם לא לגהץ על משטחים אחרים! על קרש הגיהוץ חשוב לוודא כי קיימת מגרעת להעמדת המגהץ כשאינכם משתמשים בו או לתלייתו על מוט. חשוב לדאוג לכך כי המגהץ רותח ואתם צריכים לנוח בין לבין כאשר אתם מיישרים בגדים. המגהץ עשוי להיות כבד ועל כן תזדקקו לכמה דקות מנוחה. הדבר יצריך אתכם להציבו אותו באופן מאובטח לבל יחרוך או ישרוף את המשטח עליו אתם שוקלים לשים אותו.