טונר למדפסת במשלוח מקוון מחנות אינטרנטית – איכות, מקצועיות ואמינות

אם אתם זקוקים למוצרי הדפסה ובמיוחד טונרים בזול, אתם צריכים לחפש את המוצרים בחנות אינטרנטית ולא בחנות פרונטלית במרכזיה הערים או היישובים. חנות זו תלויה בהסכמי יבוא קמעונאיים יקרים המאלצים אותה למכור ביוקר את מוצריה. לעומת זאת, טונר למדפסת במשלוח של חנות אינטרנטית כולל מחירים קרובים למחירי עליות בשל הסכמי יבוא נוחים מול היצרנים. בכך, החנות https://www.dioland.co.il/ יכולה לשווק לכם טונרים בזיל הזול ולזכות אתכם גם במוצרים איכותיים במיוחד. כיצד זה קורה, הלכה למעשה?

כל מוצר נבדק בקפידה לפני שנקלט ונשלח ללקוח

היצרנים סומכים עלינו בעיניים עצומות שאנחנו נוהגים באחריות ועל כן מזכים אותנו במחירי פתיחה נמוכים. בשל כך, טונר למדפסת במשלוח לא רק שיהיה כאן זול במיוחד אלא גם איכותי במיוחד. יש לנו את כל המשאבים לבדוק לכם טונרים שאתם קונים, שהם משאבי מעבדה שנועדו בדיוק לשם כך. אנחנו נזהה את התקלה לפני שנשלח אליכם את המוצרים ולכן אתם לעולם לא תספגו תקלות בביתכם/בבית העסק. אנחנו נשלח את המוצרים הפגומים בחזרה לספק ואליכם יישלח מוצר 100% תקין שנבדק היטב טרם המשלוח.

משלוחים לכתובת היעד בלי לאלץ אתכם לעבור בסניף הדואר

המשלוחים הנם משלוחים של בלדרי דואר ישראל שיגיעו עד לכתובת שלכם. אתם לא תצטרכו לנסוע לסניף וגם לא לפגוש אותם שם, בוודאי שלא להגיע למרכזי חלוקה מסחריים שהדואר הסמיך. אתם תקבלו את המשלוח ממש לסלון או ללובי העסק שלכם עם שליח. כל טונר ימוגן באריזה ייעודית ויגובה במארז המקורי של הפירמה הנבחרת.

שירות בוטיק לכל דורש/ת

אנו מספקים שירות ייעוץ בכל הנושאים: טונר, ראש דיו, חומרי הדפסה מקוריים ותחליפיים. אם יעצנו ללקוח לרכוש תחליפי אנחנו גם נפרט של איזו פירמה. זה תלוי בסוג המדפסת ובפרק הזמן שהיא הנמצאת בשימוש. בנוסף, אנחנו מסייעים ללקוחות שהגיעו בלי לדעת איזה טונר הם צריכים – למצוא אותו בהתאם לדגם המדפסת ולרכישות העבר שהם ביצעו כאן, אם הם ביצעו. בדרך זו, רכישת טונרים הופכת אצלנו לבטוחה ויציבה, ללא עיכובי משלוח. הלקוח חש כי יש לו על מי לסמוך בתחום רכישת טונר למדפסת במשלוח. על כן, מומלץ מאד לעבור לצרוך מוצרי הדפסה מאתנו וליהנות מכל היתרונות הללו!