בדיקת פוליגרף פרטית לצרכים עיתונאיים ולחברות אבטחה

אם אתם מעוניינים ביישום בדיקת פוליגרף פרטית כבדיקה עיתונאית או עבור עובדי חברת אבטחה, כאן נלמד מהי משמעות הבדיקה וכיצד תדעו שבחרתם בשירות שעובד טוב בתחום הזה. אז ראשית כל, חשוב לציין כי תוצאה גראפית של בדיקת פוליגרף אינה מהווה ראייה משפטית. אבל, תוצאת פוליגרף חד ערכית בהחלט מסייעת לאדם שתפקידו לקבל החלטות, לקבל אותן יחסית בדייקנות. בדרך זו העיתונאי יודע שהפרסום שלו אמין בסבירות גבוהה ובשלב הראיות (משפטי דיבה למשל) יהיה מי שיחלץ אותו עם הגנת "אמת דיברתי" ויציג ראיות שהכתבה נכונה. בדרך זו מנכ"ל חברת האבטחה יודע איזה מאבטח אמין ואיזה מהווה פצצה מתקתקת בחברה ונדרש לפיטורין.

חשוב לעבוד עם חוקרי פוליגרף מומלצים לדעת מומחים שהתנסו עמם בעבר

מבחני אמינות הכי מומלץ לעשות אצל אנשי המקצוע המובילים בתחום. אם מדובר על אדם או משרד שדווח כמוצלח במיוחד, ושהחקירות שלו הובילו לאמיתות כמעט תמיד, או באופן מלא, כמובן שמומלץ גם לכם להיות הלקוחות שלו ולשלוח אליו את מושאי החקירה שלכם.

חשוב להיעזר בהמלצות של משתמשי פוליגרף קודמים

אמנם בפרק לעיל הפצרנו בכם ללכת לחוקרים הטובים ביותר, אבל כל שירות נבחן ביחס להווה. לכן, חשוב במקביל להריץ בדיקה על ידי המלצות ממשתמשי פוליגרף אקראיים שהמליצו לכם על חברה מסוימת. להמלצות אלה ניתן להגיע ברשתות החברתיות, באתרי דירוג בעלי מקצוע ועוד. במידה וישנן המלצות חוזרות על חברת בדיקת פוליגרף מסוימת, סימן שמדובר בחברה רלוונטית לעבודה בימינו ועל כן מאד מומלץ לפנות אליה.

כלי פוליגרף בסיסיים להגעה לחקר האמת

במשרדים המובילים לא יסתפקו בפחות מחיבור מבחני פוליגרף ארוכים, עם שאלות חוזרות בניסוחים שונים ובמיקומים שונים בשאלון על מנת לבדוק שגם אם הנבדק הותש, הוא עדיין שומר על האמת שלו. כמובן שרק אנשי מקצוע כמו בודקי מבחני אמינות יכולים באמת לחבר את אותן שאלות ולקבוע את מיקומי הצבתן בשאלון כדי להשיג את הבדיקה הנדרשת. רמת ההתשה וכושר הזיכרון של הנשאל מאד רלוונטיים לדיון ולכן חשיבותה של איכות החברה מאד אקוטית. רק בחברה איכותית ידעו כיצד לחבר שאלון מדויק וממוקד שיוכל להוציא את האמת מהנבדק.