חליפה למעלית מעץ – טיפים לבחירתה

מיגון מעליות אינו מוצר מותרות או רשות בימים אלו. אם בעבר, נוסעים כמו שיפוצניקים ונערי משלוחים המצוידים בקסדות היו מתי מעט והשתמשו במעלית בתדירות נמוכה, כיום כשהשוק משתחרר כמו קפיץ וחוזר לחיים, הפערים הללו מתהווים בימים אלה ממש. התחזית: עשרות קסדות אופנוע כבדות וקטלניות ועוד מספר דומה של כלי שיפוצים והובלה צפויים לעבור במעליתכם. מה ההשלכות של זה? שריטות על הקירות, מחיקת הדיו מעל הכפתורים החרוטים בלוח מקשי הקומות, ועוד תרחישים שלא הייתם רוצים שיקרו למעלית שלכם. בזה לא צריך לטפל: את זה חובה למנוע באופן טוטלי. ניתן לממש זאת על ידי התקנת מיגון מעליות פנימי המשמש משלוחנים וספקים.

חליפה למעלית מעץ – הבחירה המושלמת להגנה על מעליתכם

כאשר חליפה למעלית מעץ היא שמגנה על קרון הנוסעים מבפנים, הוא יהיה 100% בטוח. הקירות יצופו בעץ ולא יאפשרו מגע עם המבנה המקורי. באזור הכפתורים ייחצב חור בצורה של הטבלה שיאפשר ללחוץ עליהם רק אם מכניסים את היד מאד עמוק. בכך, קסדת אופנוע או מכשיר שיפוצים לא יוכלו להגיע לאזור הלחיצה והכפתורים צפויים להישמר שלמים.

טיפ מס' 1 – בחרו בעץ אשר מהווה את העיצוב הנדרש עבורכם

ניתן לבחור בעץ מחוספס דמוי פקק שעם. עיצוב זה משמש בעיקר מעליות המוגדרות עבור ספקים. היתרון: חומר חזק מאד וגמיש מאד אשר יכול לספוג גם כלים חדים מאד וכבדי משקל מבלי להישרט. החיסרון: זהו עיצוב עת מינימלי וכאשר רוצים לפתוח את המעלית גם לשימוש נערי משלוח או נוסעים מן השורה – אפשר לעשות יותר מאמץ כדי לעצב את הקרון באופן חד ומיוחד. אז, עומדות באפשרותכם אפשרויות רכישה של עץ כהה או בהיר במרקם חלק, מהגוני משובח או אלון מולבן, ועוד מבחר עצים שניכר כי יתאימו לשילוב בקרון שלכם.

טיפ מס' 2 – בחרו את הגוון והמרקם הנדרשים

בדרך כלל בקרון מעלית קטן מומלץ לבחור בגוון כהה ובקרון גדול מומלץ שהוא יהיה יותר בהיר. הפלטות ניתנות לצביעה על פי רצון המשתמש, משום שעץ הוא אחד החומרים שהם קולטי הצבע הטובים ביותר, ויש הסבורים – הטוב ביותר. ניתן לבחרו במרקם מגורען, שעם או חלק לבחירתכם.