כך מומלץ לבחור מיגון מעליות למעלית שלכם

בחירת מיגון מעליות בימינו מאד חשובה להגנה על תשתיות אלו. המעליות של ימינו אינן המעליות של פעם וקהל היעד אינו אותו קהל יעד. אם בעבר המעלית שימשה 5-15% מהציבור הישראלי שעבד בעיקרו בהייטק ובמקצועות חופשיים, כיום מעלית ממוצעת נראית כמעט כמו אוטובוס ומשמשת עשרות נוסעים בשעה. למעלית הייטק או בניין גבוה נכנסים בשעה כ- 45 ריש, ובהם פועלי בניין, שליחים ממונעים עם קסדות בידם, עובדי עגלות המספקים משלוחים עם עגלות מרכולים, ועוד. נוכחותם של אנשים אלו מסכנת את המעלית שלכם. אם נוסיף לכך את העובדה שהתחרות במשק הישראלי עלתה והביקוש לטיולים אחרי צבא לדרום אמריקה, הודו ותאילנד ירד, כיום לא מעט ממשוחררי צה"ל בשנות העשרים לחייהם הולכים לעבוד בהייטק. זה לכשעצמו מוסיף המון ביקוש לפעילות המעלית, מה שמצריך שמירה מוקפדת עליה.

בחירת אמצעי המיגון

ניתן לבחור חליפה למעלית מעץ או מבד. היתרון של חליפה למעלית מעץ הוא שמדובר על חומר קשיח ששומר לא רק על קירות המעלית אלא גם על לוח הכפתורים בצורה הטובה ביותר בכך שהוא עוטף אותם בשכבת עומק צרה שלא מאפשרת החדרת כלי עבודה וקסדות לכיוון הלחצנים. היתרון של מיגון מעליות מבד הוא במרקם הקטיפתי והנעים דמוי כרית ובצבעים הרבים שניתן להסדיר את הבד במעלית שלכם.

גיבוש מטרות אמצעי המיגון

לאמצעי המיגון ישנן 2 מטרות עיקריות, לספק מענה לנוסעים ולספק מענה לספקים. אספקת מענה לספקים כוללת בתוכה פועלי בניין, שליחים ואנשי מקצוע נוספים שצריכים להתרחק מכלל הנוסעים בשל עבודות סיזיפיות או מורכבות שהם מבצעים. אנו ממליצים בתאים המשמשים ספקים להסדיר קירות שעם או עץ ובמעליות נוסעים להסדיר מיגון מעליות מבד או מעץ דחוס חלק, שנחשב יותר ידידותי בעיצוב ובהרגשה מאשר עץ שעם מחוספס.

בחירת החליפות המבוקשות

את בחירתן של חליפות מיגון מעליות ניתן להסדיר בהדמיית מחשב של חברת מיגון מעליות. בכך אתם מבטיחים חליפה למעלית מעץ או מבד שתתאים במיוחד למטרות המיגון שלכם. בחרו מחברה מקצועית את מיגון המעליות שלכם והסדירו התקנה על ידי המומחים שלה. בכך, תבטיחו את עתידהּ של המעלית שלכם גם תחת שימוש עמוס במיוחד.