איך לבחור חוקר פוליגרף לחקירת בני זוג?

אחד השימושים הנפוצים והמוכרים ביותר בשירות של חוקר פוליגרף הוא חקירה של בני זוג. זוגות רבים מגיעים למצב של חשדות בבגידה או הפרת אמונים וכדומה, וכאשר אחד מבני הזוג חושד, והשני כופר באשמה או בחשדות, חלק מהם ירצו לעבור חקירת פוליגרף בכדי להוכיח את אמיתות הדברים שלהם.

בחירה של חוקר פוליגרף הינה בחירה שחשוב מאוד לבצע בצורה חכמה, ותוך בדיקה מקיפה של החוקרים והמכונים השונים. חשוב מאוד שתהיו בטוחים כי אתם בוחרים חוקר שיתאים לצרכים שלכם בצורה מלאה, חוקר מקצועי שיש לו ניסיון רב בחקירות מהסוג לו אתם זקוקים ויוכל לנהל את החקירה בצורה נכונה.

אז איך מבצעים בחירה נכונה וחכמה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

היעזרו ברשתות החברתיות

ההתקדמות המדהימה של האינטרנט והרשתות החברתיות בעידן החדש מציעה לכם יתרון משמעותי מאוד כאשר אתם מחפשים מכון פוליגרף באזור שלכם. בעזרת הרשתות החברתיות תוכלו למצוא מכון פוליגרף מקצועי אשר קיבל המלצות רבות על ידי הגולשים, תוכלו לקרוא מידע רב על המכון, להכיר טוב יותר את החוקרים המועסקים בו, לבדוק את הניסיון שלהם, את תיקי החקירה עליהם עבדו בעבר ועוד.

כך תוכלו לסנן מתוך כל מכוני הפוליגרף הנמצאים באזור שלכם את המכון המתאים ביותר לצרכים שלכם, או לפחות להישאר עם רשימה מצומצמת יותר של מכונים ממנה יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור.

היפגשו לייעוץ ראשוני

בבחירת חוקר פוליגרף לתחושת הבטן שלכם יש חשיבות רבה. לפני שאתם בוחרים חוקר פוליגרף חשוב שתקבעו פגישת היכרות בה תוכלו להכיר אותו יותר, להבין את אופי העבודה שלו, לראות האם הוא מבין היטב את המצב בו אתם נתונים ולהבין האם באמת יש לו מספיק ניסיון בחקירות מהסוג לו אתם זקוקים, או שעדיף לכם לבחור בחוקר אחר, מנוסה יותר.

ורק לאחר שבדקתם את כל הנתונים הללו, בדקו את המחיר. אל תתפשרו על מחיר זול שבגללו תקבלו שירות ירוד, זה עלול לעלות לכם ביוקר בהמשך.