בית תוכנה שיישם עבורכם פיתוח אפליקציה לאנדרואיד – כך מומלץ לבחור אותו

מעוניינים לממש פיתוח אפליקציה לאנדרואיד? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע על בחירת בית התוכנה שיממש זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר. על מנת להביא פיתוח אפליקציות מובייל לכדי הצלחה, זה מה שאתם צריכים לוודא על בית התוכנה אותו אתם מבקשים לבחור.

הימצאות צוותי אפיון מקצועיים

מקצועיותו של צוות אפיון מתבטאת בשירותיות מחד וביכולת לתקשר עם צוותי פיתוח ובדיקות מאידך. המאפיין הוא האדם הראשון בחזית שנפגש אתכם לתחילת תכנון הפרויקט. למעשה, יגיעו 2 אנשים ולרוב 2 צוותים: האחד עוסק בתכנון פיתוח התשתיות: פונטים, צבעי רקע, גרפיקות, וכד'. לעומת זאת, השני עוסק בחוויית משתמש: גלישה מהירה באפליקציה, התנהגות הכפתורים של האפליקציה כאשר דורכים עליהם עם האצבע בטלפון הנייד, תגובת הכפתורים ללחיצה, וכד'. צוותי האפיון צריכים להיות בעלי יכולת מוכחת לתרגם באופן מקצועי את האפיון שביצעו לקודים שישמשו את צוותי הפיתוח והבדיקות.

צוותי פיתוח מן המעלה הראשונה

כאשר עוסקים בתחום כמו פיתוח אפליקציות מובייל, נוכחותם של צוותי פיתוח איכותיים היא ליבת הנושא. הם האנשים שיבנו את האפליקציה בפועל, יצרו את המסכים, את הכפתורים ואת הפונקציות השונות שהם ימלאו. אלו האנשים שיביאו לכדי היתכנות את האפליקציה שלכם.

צוותי בדיקות יסודיים וקפדניים

צוותי הבדיקות הם המצפן של צוותי הפיתוח, שכן הם בודקים את התוצרים שלהם בזמן אמתה ושולחים באגים לתיקון ברגע שהם מתגלים. איכות צוות הבדיקות חשובה מאד, שכן רק באמצעות מעבר יסודי על מסכים רוויי-פרטים ניתן להסיק לגבי אופן עבודתה בפועל של האפליקציה.

חלוקת עבודה יעילה בין הצוותים

העבודה מחולקת לסבבים בין המתכנתים לבודקים, כך שבמרביתם העבודה נעשית בנפרד: כל המתכנתים מרוכזים באזור עבודה אחד וכל הבודקים באזור אחר, כשהתקשורת מתבצעת דרך תוכנת תקשורת בין הצוותים. בסבב האחרון, הפרודקשן, חלוקת העבודה משתנה, ויש איחוד בין המתכנתים לבודקים על פי תחום העיסוק הפנימי של האפליקציה. לדוגמה, כל מי שעבד על מסדי נתונים (למשל הזנת פרטי קורונה של משתמשי אפליקציית קורונה) עובד יחד, ומנגד, כל מי שעבד על תכנות מסכים עובד יחד, וזאת במטרה למצוא את הבאגים האחרונים ולהביא את האפליקציה לתפקוד מלא ביעילות. פיתוח אפליקציה לאנדרואיד מצריך את התממשות כל השלבים הללו