שאלות ותשובות על ארגון קייטרינג למסיבות

קייטרינג למסיבות עשוי לשרת אתכם בשני מצבים עיקריים: או שמדובר במסיבה לשם המסיבה, למשל מסיבת בריכה או מסיבה בדיסקוטק, בה חוץ מריקודים אין שום אקט טקסי וכמעט אין כל אטרקציה אחרת. הסוג השני של האירוע הוא אירוע טקסי: החל מחתונה או בר מצווה ועד אירועי חברה עסקיים המציינים נקודת ציון בתולדות העסק. ההבדל בין סוגי הקייטרינג הנו רב, אך חברה מקצועית צריכה לדעת לספק את שניהם בצורה טובה ומתאימה לוייב של האירוע.

כיצד קייטרינג למסיבות מתגבש כאשר מדובר במסיבה עם ריקודים בלבד, ללא אקט טקסי?

במקרה כזה הקייטרינג כשירות יעשה הכל בשביל לא להפריע לכם, וגם על הדרך לספק לכם מאכלים מפנקים שלא טועמים בכל יום. קייטרינג זול לאירועים קטנים יכול בהחלט לשרת אתכם במסיבות לא המוניות בהן אתם מתרכזים מספר מצומצם של אנשים בבריכת השחיה הביתית. במקרה כזה – אתם תרקדו, תפעילו מכונות עשן, ולמעשה לא תשימו לב שאנחנו נמצאים. אבל אנחנו כן נשים לב אליכם, ומדי פעם נציע לכם טעימה מאיזשהו מגש שינדוד ברחבה על ידי דייל מנוסה. כך, אתם גם מספקים לעצמכם אוכל מתי שתרצו וגם מקדישים בעיקר לריקודים שתכננתם להשמיע ולרקוד.

כיצד קייטרינג למסיבות שהן חלק מאירועי בוטיק מתממש הלכה למעשה?

במקרה זה המצב הוא הרבה יותר מורכב. כמות המנות שכל סועד יוכל לאכול היא לפחות 3: מתאבנים, מנה עיקרית וקינוח. כמובן שהקייטרינג ישנה את הרכב המזון מארוחה לארוחה, אך תמיד ידאג שהפריטי יהיו מעניינים ולא פחות חשוב – משביעים וערבים לחייך. קייטרינג למסיבות ערב לכך שגם החלקים הלא ריקודיים באירוע, בהם המזן מוגש לשולחנות או דרך דוכנים יהיו פנטסטיים מבחינה איכותית.

כיצד מומלץ לחפש חברת קייטרינג?

בראש ובראשונה למיין פי מיקום. אם, למשל אהבתם מאד חברת קייטרינג בשרון, ואתם בכלל גרים באשקלון, היא צפויה לבקש תוספת מחיר על הנסיעה. אבל, גם במיקום שתתמקדו בו יש רמות ביצוע לכל חברה, ולא כל אחת ברמה של האחרת. לא מכל אחת האורחים מרוצים כמו מקודמתה. לכן, מאד חשוב לקרוא המלצות ולבחור קייטרינג למסיבות אשר ניכר כי הוא המתאים. חברה שקוראת לעצמה קייטרינג זול לאירועים קטנים למשל לא חייבת להיות גרועה, כפי שחברה שמכנה את עצמה הקייטרינג היוקרתי לא תספק לכם בהכרח את הרמה שייחלתם לה. לכן, חשיבותן של המלצות כתובות מאד אקוטית, ואנו ממליצים לכל לקוח לבדוק את זה בטרם יבחר את חברת הקייטרינג שלו.