פוליש קריסטל – החזק והעוצמתי מבין טיפולי ההברקה

אם אתם זקוקים לטיפול פוליש לרצפה שיגרום לבית שלכם להיות מבריק ולא רק להיראות מבריק, פוליש קריסטל הוא המענה בשבילכם. אכן, עיקר הצרכנים שלו הם דיירי בית קבועים הדורשים את הטיפול משני טעמים: או שזה בית חדש שהם טרם גרו בו אך מתכננים להשביח לעצמם את מקום המגורים החדש, או שזה בית קיים בו הם מתכננים להמשיך לגור לאחר ביצוע העבודה הקבלנית. בכל מקרה, עלותו של הטיפול אינה זולה, ולכן כאשר מדובר על שיפוץ מסחרי (למשל לפני השכרה או מכירה של נכס) מומלץ להוזיל בעלויות ולספק ללקוח פוליש ווקס.

העוצמה של פוליש קריסטל לעומת פוליש ווקס

בפוליש קריסטל משתמשים בחומר קריסטלי להברקת הרצפה, וזהו החומר מבין הטובים שישנם בשוק, בשל עמידותו ושרידותו הרבה. לעומת זאת, ווקס הנו חומר שמשמש בעיקר לטווח הקצר. הוא וגם קריסטל מספקים בסופו של דבר משטחי ריצוף מבריקים, אבל בעוד שקריסטל נשאר לזמן רב, רצפה שנמשחה בווקס תחזור להיות לא מבריקה בתוך זמן לא רב, בסדר גודל של חודשים ספורים מסיום הפרויקט.

פוליש לרצפה למטרת שיפור המבנה פר אקסלנס הוא פוליש קריסטל

ככל שזה נכס שלכם, ואתם הם אלו שתגורו בו, פוליש קריסטל הוא המענה המוחץ למה שאתם זקוקים לו. פוליש ווקס אמנם מוזיל עלויות, ואין לזלזל בכך, אבל המחיר האמתי שמשלמים הוא בזמן שרידות ההברקה של הרצפה. ניתן לשמור כקוצו של יוד על הרצפה מבריקה, אבל גם אז, לא ניתן להימנע, בסופו של דבר, מחזרתה למצבה הקודם בפרקי זמן לא ארוכים מאד. רק פוליש קריסטל יישאר מבריק בקלות למשך זמן לא קצר גם אם איכות שמירת הריצוף שלכם יכולה להיות טובה יותר ממה שאתם עושים כעת.

תמחור פוליש קריסטל

פוליש קריסטל מתומחר כנגד 2 שירותים הניתנים למזמין העבודה: מריחת החומר ומשיחתו על הרצפה, וכן ליטוש הרצפה. ההליך של מיזוג הרצפה עם החומר הוא הפוליש עצמו, והליטוש הוא תהליך נפרד שמטרתו היא לרדד או הרצפה ולעשותה בעלת גובה אחיד ללא שקעים ובליטות. התמחור מתבצע בהתאם להיקף העבודה. ככל שהרצפה מוזנחת יותר ובמצב שהתיקון ארוך יותר לביצוע, כך המחיר של השירות צפוי לעלות.