איך מקבלים שכר כשעובדים בחברת וולט?

שנת 2020 בה התפרצה מגיפת הקורונה והכניסה את ישראל להסגר, הפכה את עבודת השליחויות למבוקשת מאוד. מאז ועד היום, שליחים של וולט מצליחים להגיע לתוספת הכנסה משמעותית מאוד, בין אם הם עובדים בוולט בלבד ובין אם מדובר בהשלמת הכנסה עבורם כאשר הם שכירים בחברה נוספת.

יחד עם זאת, עבודה מול וולט היא מעט מורכבת לעומת עבודה בחברות אחרות.

וולט לא מעסיקה שליחים בתור שכירים אלא בתור עצמאיים. השליחים של וולט נדרשים להנפיק לחברה חשבונית עבור השירותים שלהם, ובהתאם לחשבונית הזו החברה מעבירה להם את השכר המגיע להם.

המשמעות היא שכל שליח בוולט חייב להיות בעל עסק רשום ברשויות המס, ומדובר בעניין שיכול להפוך את כל התהליך של העבודה בוולט למורכב אם לא יודעים כיצד לעשות את זה נכון.

אך אל תתנו למגבלה הזו להרתיע אתכם. יש היום פתרונות שיכולים לסייע לכם לבצע את העבודה מול וולט בצורה הרבה יותר נוחה ופשוטה, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להכיר את הפתרונות הללו.

עבודה מול חברת ליווי מקצועית

אתם יכולים למצוא חברת ליווי מקצועית אשר מנפיקה לכם במקום תלוש שכר וולט חשבונית אותה תוכלו להגיש לחברה. הברה תעניק לכם ליווי לאורך כל התהליך של הקמת העסק שלכם, תיאום מס וולט במידה ואתם עובדים בחברה נוספת בתור שכירים וכל מה שאתם צריכים בכדי להיות בטוחים כי הדיווחים שלכם מסודרים וברורים מול רשויות המיסים.

האם זה כדאי?

נכון, עבודה המצריכה מכם הנפקה של חשבוניות יכולה להראות מורכבת ולא פשוטה אבל בפועל, כאשר אתם פונים לשירות חיצוני שמבצע את כל העבודה הזו עבורכם, זה כבר לא כל כך מורכב.

חשוב להבין כי עבודה בוולט, במיוחד בתקופת הקורונה, היא עבודה שיכולה להעניק לכם תוספת שכר משמעותית מאוד ולכן לא כדאי לוותר עליה.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא חברה מקצועית שתלווה אתכם ותתעסק בכל העניינים הבירוקרטיים עבורכם, ואתם תוכלו לעבוד בראש שקט.