מה חשוב לבדוק על חברת פוליגרף?

אם אתם מחפשים חברת פוליגרף ממנה תוכלו להזמין חקירת פוליגרף מקצועית כמו שאתם זקוקים לה, אתם חייבים לבדוק מספר דברים חשובים על החברה ולבצע את הבחירה בצורה חכמה ונבונה. אם לא תבדקו היטב את החברה ממנה אתם מזמינים את החקירה אתם עלולים להוציא את כספכם לשווא ולקבל חקירת פוליגרף שכלל איננה עומדת בציפיות שלכם ואינה מספקת את התוצאות המתאימות עבורכם.

המלצות מלקוחות קודמים

לפני שאתם פונים לסגירת חוזה עם חברת פוליגרף ומתרשמים מאתר האינטרנט של החברה נסו לאתר המלצות וחוות דעת אודות החברה הזו. אתם יכולים לשאול חברים או מכרים או אפילו לחפש בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר את שמה של החברה ולקבל עשרות תוצאות חיפוש הכוללות חוות דעת של גולשים, מידע משפטי, ניסיון מקצועי ועוד. כך, תוכלו לדעת בוודאות וללא כל ספק כי אתם בוחרים בחברה אמינה, הלקוחות הקודמים המרוצים הם המדד הטוב ביותר עבורכם.

פגישה עם החוקר

כיום כל חברת פוליגרף אשר מכבדת את עצמה מעניקה לכל לקוח פגישה ראשונית עם החוקר אשר יבצע את החקירה או עם הצוות בחברה. הקפידו להגיע לפגישה מוכנים בכדי לשאול את השאלות הנכונות ולהבין האם החוקר נמצא בראש שלכם או שמא הוא כלל אינו מתאים לכם. לעיתים רבות אתם יכולים לגלולת בפגישה כי החוקר אינו מתאים את עצמו אל הסגנון של החקירה הדרושה אלא מחפש להתאים אתכם לסגנון שלו ואם המצב הוא כזה, עדיף לכם לבחור בחברת פוליגרף אחרת. קחו בחשבון כי חקירת פוליגרף מקצועית זו הוצאה לא קטנה ואתם בוודאי לא רוצים להגיע למצב בו לא תהיו מרוצים מהתוצאה ותצטרכו לבצע חקירה חוזרת במקום אחר.  לכן הקפידו להיות ערניים לכל סימן מחשיד בפגישה עם החוקר, ולשמוע מראש מהו תהליך החקירה שמבצעת החברה.

בעידן המודרני והמתקדם בו אנו חיים ישנן חברות רבות מאוד אשר עובדות עם מערכות פוליגרף מקצועיות וחדשניות אשר באמצעותן אתם יכולים לקבל תוצאות הרבה יותר מדוייקות, וחשוב לבחור בחברה אשר עובדת עם מערכות כאלו ולא עם מערכות ישנות ופחות אמינות.