הסיבות הנפוצות ביותר לפנצ'ר בגלגל הרכב

פנצ'ר בצמיג של הרכב בדרך לעבודה או לאירוע חשוב יכול לגרום לכם לשיבוש רציני בסדר היום שלכם. אף אחד לא מצפה שזה יקרה, אבל זה קורה כל הזמן. לכן היום יש שירותים של פנצריה פתוחה 24 שעות או אפילו ניתן להזמין תיקון פנצר תל אביב או במגוון רחב של ערים אחרות עד אליכם, מה שמונע את הצורך בגרירה של הרכב או אפילו החלפה של הגלגל ומאפשר לכם לשוב לשגרת היום שלכם מהר ככל האפשר.

אך מהן הסיבות הנפוצות ביותר למקרים של פנצ'ר בגלגל הרכב? קראו את המאמר הבא ותמצאו אותן.  

טמפרטורה קיצונית

אם אי פעם ראיתם ירידה תלולה בטמפרטורה במהלך הלילה, ייתכן ששמתם לב לנורית "לחץ נמוך" על לוח המחוונים בבוקר שאחרי. על כל ירידה של כ 22 מעלות צלסיוס, הצמיגים מאבדים 1 קילו של לחץ לכ 3 ס"מ. כשהטמפרטורה יורדת פתאום, הצמיגים מאבדים לחץ מהר וגם הפוך – כאשר הטמפרטורה עולה במהירות, לחץ הצמיגים עולה. לפעמים, בחום קיצוני, לחץ הצמיגים יתרחב מעבר למה שהצמיגים יכולים לעמוד בו, ויגרום לפיצוץ הצמיגים.

שסתום דולף

השסתום על הצמיג הוא השסתום שנפתח כדי לאפשר למלא את הצמיגים באוויר. השסתום אוטם אוטומטית כדי לשמור על הלחץ בצמיגים, או לפחות הוא אמור להיות אטום באופן אוטומטי. אם השסתום מתלכלך או פגום, זה יכול לגרום לצמיגים לאבד אוויר.

דליפת חרוזים בצמיג

מדי פעם חרוז הצמיג (קצה הצמיג המונח על החישוק) ידלוף. כדי לקבוע אם חרוז הצמיג מאבד אוויר, רסס את הגלגלים ומערכת השסתומים במי סבון. אם רואים בועות צצות, יש דליפה דרך חרוזי הצמיג.

סכנות ופסולת בכביש

אולי הסיבה הנפוצה ביותר לפנצ'ר בצמיג היא תנאי כביש מסוכנים או פסולת. בין אם מדובר בחתיכת מתכת או בבור, לפעמים אי אפשר לראות או להימנע מהמפגעים האלה והם יכולים לגרום לפנצ'ר שהוא קטן וניתן לתיקון או לפיצוץ של הצמיג אשר יחייב החלפה שלו לחלוטין.