שירות השכרת כספות בחברה פרטית אל מול האלטרנטיבות

אם תזדקקו לחיפוש כספת, ניסיון העבר הוכיח שקיים סיכוי סביר שתעשו טעויות בהתנהלות שלכם. מחקרים לא מעטים שהתבצעו בנושא מעידים על דפוס מחשבה כמעט קבוע למבקשים לאחסן ציוד בכספות. לצערנו, הנאמנים לאותו דפוס מחשבה שוגים ובגדול. בסיס השגיאה הוא התעלמות מאפשרויות השכרת פרטיות, ובמקומן – היצמדות לשירות השכרת כספת בבנק או לרכישת כספת ביתית. מדוע אלה טעויות פטליות?

"אני מעוניין שהכספת תהיה בבית ולא במקום זר עם גישה זמנית"

הגיג זה מבסס את הלך המחשבה של פרטים לא מעטים בחברה. מי לא היה רוצה שהרכוש שלו גם יהיה מאובטח וגם יהיה בבית שלו? זה הרי הכי הגיוני לבקש, הלא כן? למה שתצטרכו לבקר במקומות אחרים בשביל לאחסן או להוציא רכוש יקר ערך? שירות השכרת כספות בבית או במשרד הוא סכנה לכם, למשפחה ולעובדים. השכרת כספות בחוץ עדיפה עשרות מונים כפי שמיד נלמד. גם אם אתם אנשים ישרים, שלא עוסקים בעולם הפשע, וגם הקבלנים שלכם אינם כאלה, הם עדיין עלולים לפלוט שיש לכם כספת לצד ג'. גם אם תסליקו טוב את הכספת, רוב הסיכויים שהם יצליחו להתחקות אחריה.

"אני לא מעוניין לשלם אלפי שקלים על כספת אלא רק מאות שקלים: הבנק עדיף על החברה"

גם לקוחות השכרת כספות מסוג זה לא חסרים. שירות השכרת כספות בבנק, ביחס לה שהוא מעניק, נחשב ליקר יותר מאשר בחברה הפרטית. בחברה הפרטית יש לכם ביטוח רכוש ותכולה, אתם מקבלים שירות אבטחה צמוד מצד מאבטחים מיומנים, ואתם נמצאים באזור סטרילי המוגן על ידי 6 פאות באופן הרמטי. בבנק אתם נמצאים בחדר כספות קל לפריצה אשר ניתן לבקר בו רק 20 פעמים בשנה. ללא ספק, החברה הפרטית עדיפה על הבנק בהשכרה בהתחשב במה שמקבלים בתמורה.

כספת בחברה פרטית עם קירות מאובטחים, הגנה של שומרים וביטוח תכולה של Lloyds

כאשר הכספת שלכם בחברה פרטית, אתם יכולים להיות בטוחים שהרכוש שלכם בידיים טובות. השכרת כספת אצלנו מעניקה לכם ביטחון ברמה גבוהה ברמה האישית, בטיחות ושמירה מצוינת על כל פריט שתאחסנו. החדר ניתן לביקור ללא הגבלת כמויות בין 8:30 ל- 22:00 בלילה. החדר עשיר באמצעי הגנה ביומטריים ובמאבטחים אנושיים ברמות הגבוהות ביותר.