האם תוספות שיער יכולות לגרום לנשירת שיער?

תוספות שיער הן דרך מצוינת להוסיף נפח נוסף לשיער או לשפר את האורך הטבעי, אך לרוב הן מציפות שאלה אחת – האם תוספות שיער גורמות לנשירת שיער?

התשובה הקצרה היא לא – כשלעצמן, תוספות שיער לא גורמות לנשירת שיער. עם זאת, אם נעשה שימוש מוגזם בתוספות שיער או בשימוש לא נכון, זה בהחלט יכול לקרות. ובכל זאת, כל עוד אתם משתמשים בתוספות השיער לפי ההוראות, הן בטוחות לחלוטין ולא אמורות לגרום נזק לשיער.

אז איך אפשר להשתמש בהן בצורה נכונה ולמנוע נשירה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

כיצד להימנע מנשירת שיער לאחר שימוש בתוספות שיער

  1. תנו לשיער מנוחה – אם נעשה שימוש יתר בתוספות השיער, תוספות קליפס אכן גורמות לנשירת שיער, בשל העובדה שהן מושכות את השיער, בניגוד לשימוש עם פאות. תוספות שיער בקליפסים או כל חיבור זמני אחר לא מיועדות לשימוש יומיומי, ולעולם לא כדאי לישון איתן. חשוב מאוד לתת לשיער קצת זמן להתאושש לאחר הסרתן ומנוחה ללא העומס והמשקל של תוספות השיער.
  2. אל תתפשרו על האיכות – תוספות שיער הן לא המוצר לחפש בו את המחיר הזול ביותר. בעוד שראש מלא של תוספות שיער במחיר זול מאוד עשוי להישמע מדהים, סביר להניח שהן ייראו לא טבעיות ויסתבכו בקלות עם השיער הטבעי, מה שיגרום למשיכה שלו ותלישה של שיער בכל פעם שתסירו אותן.
  3. תחזוקה נכונה – ודאו שאתם שומרים על התוספות בדיוק כפי שהייתם עושים עם השיער הטבעי שלכם או עם פאות. עם סגנונות מסוימים של תוספות שיער, כמו תוספות תפורות, מומלץ לחפוף את השיער בתדירות נמוכה יותר (עד פעמיים בשבוע) כדי להימנע מהפעלת לחץ מיותר על השיער. לעומת זאת, תוספות זמניות יש להסיר לחלוטין ולחפוף בנפרד בחומרים מתאימים.

אז, האם תוספות שיער גורמות לנשירת שיער? לא, הן לא. בשימוש נכון, תוספות שיער מושלמות כדי ליהנות מסגנונות עיצוב שיער שונים, אורכים ונפחים שונים והן יכולות לעזור להסוות שיער דליל קיים בצורה טובה.