קייטרינג חלבי איכותי כשר

כאשר אתם מזמינים מאתנו קייטרינג חלבי לאירוע כשר אתם נהנים ממבחר עצום של מנות חלביות כשרותף חלקן נעשות בקדרה שתזכיר מעט מאכלים בשריים. אנו עושים בדרך זו חביתיות גורמה, פסטות לעיני הסועדים, ועוד מבחר מנות חלביות טעימות במיוחד. אנו מגישים מנות ייעודיות לטבעוניים שאינם אוכלים מאכלי חלב במקביל להגשת המנות החלביות הסטנדרטיות ליתר האורחים. אנו מקצים לעצמנו מבחר לא קטן של מנות מהסוג הזה בשל הצורך להיות ערוכים לתרחיש של ריבוי טבעונים באירוע.

מבחר מנות קולינריות וטעימות

החל מסלטי האירוע ועד המנות העיקריות והקינוחים, אנו נגיש לקהל לקוחותינו מבחר מנות עשיר המשתלב היטב עם המנות הבאות בתפריט. המבנה שלו מורכב ממנה ראשונה, עיקרית ואחרונה כשבין לבין ישנן מנות במגשי אירוח בארוחות הביניים. כל הרכב המנות משתלב היטב ומהווה המשך לקודמו, וסיפתח למה שיבוא אחריו.

מגוון תפריטים עשיר

בואו לבחור ממגוון תפריטים את המנות הטעימות לאירוע שלכם. ניתן לעתים לשלב מנות מתפריטים אחרים, או לשנות את סדר ההגשה שלהן כפי שכתוב בברירת מחדל. ניתן לבקש מאתנו נושאים אלה ואנו נשקול זאת ונפעל על פי בקשתכם אם מתאפשר.

נוכחים בכל סוגי האירועים

החל מהרמת הכוסית של ידיד שלכם שהולך להתחתן ועד לחתונה בפועל, החל מאירוע הברית/ה ועד לאירוע בר או בת המצווה, אנו משרתים בכל סוגי האירועים. אנו גם מגישים מזון באירועים עסקיים, חברתיים ואירועים יזמיים שונים. מקומות ההגשה שלנו בלתי מוגבלים: בשטח, באולם, בגן האירועים, בג'ימבורי ובכל מקום בו תחליטו לחגוג את האירוע.

השאירו את המזון לחברת קייטרינג מקצועית

כאשר האירוע הוא בבנייה עצמית שלכם, ללא חברת הפקות, אל תטרחו לספק לעצמכם גם מזון. הכנת אירוע מספקת לכם מספיק עבודה בשביל שתצטרכו להתעסק בזאת. אם אתם מעוניינים להתרכז בתוכן של האירוע, ורק בו, השאירו את הקייטרינג לחברת הסעדה מקצועית שתדע מה לעשות וכיצד לתכנן את ההגשה., על בסיס המנות שאתם בחרתם. כשאתם עם קייטרינג חלבי איכותי אתם שמים את האירוע שלכם בידיים הטובות ביותר, ולא יחסר מזון לאיש. אנו ערוכים מראש עם מגוון מנות לשירות כל קהל הסועדים שתביאו אתכם לאירוע הצפוי.