השכרת כספת במתחם שמור ומאובטח

אם אתם זקוקים לאחסון הרכוש שלכם בכספת, עשו זאתה רק בחברה פרטית הערבה לבטיחותכם ולשמירה עליו מכל משמר. השכרת כספת היא הדרך הבטוחה והכי פחות מדאיגה להפקיד את הרכוש שלכם אם הדבר מתבצע בחברה פרטית ולא בבנק. ביום פקודה (כלומר בניסיון שוד) הבנק יתנער מחובתו לאבטח את הרכוש, ולמי שאינו יודע במה מדובר, יכול לקרוא פסיקות שנכתבו בנושא. אמנם רובן הסתיימו בנצחון הלקוח, אבל העובדה שהוא היה צריך לגרור את הבנק לדיונים אינה תקינה ואינה קבילה. כאשר מדובר על השכרת כספות בחברה פרטית ולא כספת בבנק, הנושא הראשון שעומד על הפרק הוא השמירה על רכושכם, והדבר מתבצע על ידי שומרים וקצינים מנוסים, יוצאי יחידות קרביות.

אבטחה ברמה הגבוהה ביותר

כל ששת פאות המתחם בנויות מחומר מזויין שאינו הבטון הרגיל. הן מנוטרות מכל צד, ועל מנת להיכנס למתחם יש צורך להזדהות ביומטרית. בתוך המתחם נמצאים שומרים וקצינים אשר עוברים פוליגרף בתדירות גבוהה מאד ונשארים אמינים כלפיכם וכלפי ההנהלה כאחד.

ביטוח של Lloyds ענקית ביטוח הרכוש

עם רישומכם כמנויי החברה, וקבלת המפתח לכספת, תהיו חתומים על פוליסת ביטוח של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. ניתן להגדיל את הכיסוי. השירות שמציעה חברת ביטוח זו נגיש, אינו לוקה בסחבת ואפשרי ליישום ללא סוכן ביטוח.

ביקורים נוחים וזמינים

שעות הפעילות שלנו הן בכל יום עד 22:00 בלילה. לשם השוואה, בבנקים אתם מוגבלים עד סוף אחה"צ ול- 20 ביקורים שנתיים. כאן אין הגבלת ביקורים. בכך, אתה נהנה ממרחב תמרון רב ויכול להגיע לכספת שלך בזמנים גמישים מאד.

שירותי המתחם

השכרת כספת סטנדרטית לפי גודל – השכרת כספת פרטית בהתאם לגודלה. ניתן לבחור בין דגם A 10x20x42 ס"מ, דגם B 10x40x42 ס"מ ודגם C 20x40x42 ס"מ. המחיר משתנה בהתאם לממדי הכספת.

השכרת כספת לכל החיים – מחיר פיקס של 49,000 שמשולם חד פעמית.

השכרת נקסט ג'נריישן – השכרה למטרות ירושה. השכרת כספת מסוג זה הנה 500 ש"ח לשנה, ערך נמוך לעומת ההשכרה הרגילה. השירות כולל את נעילת החפצים לכל ימי חייך, ופתיחתם ליורש בהציגו את תעודת הפטירה שלך.

ניתן להזמין ליווי מהאוטו לכספת ובחזרה, ולהתקין מצלמת אבטחה בתא שלך.