חילוצי שטח בתנאי שטח קשים

אין דבר יותר מהנה ומאתגר לנהג שחובב נהיגת שטח, מאשר התגברות על מכשול טבעי בדרך. הרי כל החוויה מתמקדת, לעיתים, ברגעים אלו שבהם יש איזה מדרגת סלע שאי אפשר לעבור, ואז בונים מדרגה בשטח עם אבנים, והנהג עובר אותה בזהירות תוך כדי הכוונה של נהג אחר. לעיתים קורות תקלות והרכב נתקע על המדרגה ואי אפשר להרים אותו, או שהוא נתקע בזווית מסוכנת במדרון תלול, ולא כדאי לנסות להזיז אותו מחשש להתהפכות. במצבי קיצון אלו ובמצבים אחרים צריכים המטיילים להזמין חילוצי שטח מקצועיים.

תקלות שונות

יש מצבים אחרים שנגרמים בגלל תקלה מכאנית ברכב או תקלה אחרת, ואז הרכב מושבת וצריך לבצע תיקון בשטח או לגרור אותו למוסך, ובמצב כזה יש קושי גדול לגרירה בגלל תנאי השטח הקשים. אנשי חילוץ שטח מיומנים בכל המצבים האפשריים, ויכולים לתת פתרונות מושלמים לכל הנהגים התקועים. כל אחד שיוצא לשטח צריך שיהיה לו מספר טלפון של המחלצים, כדי שיוכל להזעיקם במקרי חירום. יש מקרים בהם הרכבים נמצאים בסכנה, ובמקרים קיצוניים, נקלעים גם נוסעיהם לסכנה של פגיעה גופנית.

מוקד 24 שעות

מוקד חילוצי דרך נכון לקריאה במשך 24 שעות, וניתן להתקשר למוקד בכל עת. בידי אנשי חילוץ שטח יש את כל הציוד הנחוץ לצורך העבודה, והוא כולל כבלי גרירה, עוגנים, מגבהי שטח, כננת וכמובן צי של רכבים שמיועדים לגרירה ולחילוץ. אנשי החילוץ יגיעו למקום, יאתרו את הבעיה, ויחלצו את הרכב במהירות וביעילות מבלי לגרום לו נזק. רכבי השטח הינם, בדרך כלל, רכבים יקרים, ולכן, יש חשיבות עליונה לשמור על בטיחותם.

ביטוחים ומנויים

יחידות החילוץ שמבצעות את העבודה מבטחות את פעילותן בביטוחים מתאימים כנגד נזקי גוף ורכוש, וכל זאת נותן שקט נפשי לבעלי הרכבים וגם לאנשי החילוץ עצמם. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי העבודה תבוצע בצורה הטובה ביותר ותוך שמירה על הבטחון שלכם, של הצוות אשר מבצע את החילוץ וגם שמירה על הרכב שלכם ככל הניתן במסגרת ביצוע עבודות החילוץ.