מה חשוב לבדוק כשמחפשים חברת קבלן וולט?

אם אתם רוצים להתחיל לעבוד מול חברת וולט, בוודאי אתם כבר יודעים כי חברת וולט לא עובדת עם שכירים ואם אתם רוצים לעבוד מולה אתם צריכים להנפיק חשבוניות עבור העבודה שלכם. לשם כך, רבים מעדיפים היום לעבוד עם חברות קבלן אשר מבצעות עבורם את העבודה וחוסכות להם את העבודה מול רשויות המס.

איך איך בוחרים חברה כזו? יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק:

  • ניסיון ומקצועיות – חשוב שתבחרו חברה בעלת ניסיון רב בתחום, על מנת שתדע כיצד להתמודד עם הצרכים שלכם ותבצע עבורכם את כל התהליך באופן הטוב ביותר.
  • מחיר- חשוב שלא תתפשרו על החברה בה אתם בוחרים, גם אם זה אומר שתשלמו קצת יותר. עדיף לשלם קצת יותר ולהיות רגועים ובטוחים כי כל התהליך יבוצע על הצד הטוב ביותר, מאשר לעבוד עם גורמים לא מקצועיים ולהיתקל בבעיות מאוחר יותר.
  • אמינות- חשוב שתחברו חברה אמינה על מנת שתהיו בטוחים שהיא עושה את עבודתה כראוי. זאת אפשר לוודא לפי היחס של אותה חברה כבר מההתחלה, הניסיון והמקצועיות שלה.
  • זמינות- לפני שאתם מחליטים עם איזו חברה לעבוד וודאו שהיא תהיה זמינה עבורכם בכל עת ותוכל לתת לכם מענה מיידי לכל צורך שיהיה לכם.

זכרו כי בסופו של דבר אתם בוחרים לעבוד עם חברה שתהיה חלק מההכנסות שלכם, חברה אשר בידיים שלה נמצאת ההכנסה החודשית שלכם ולא תרצו שיקרה מצב בו תעבדו כל החודש ובסופו של דבר לא תקבלו תשלום עבור העבודה שלכם.

אפשרות נוספת – וותרו על חברות הקבלן

עוד אפשרות לעבודה מול חברת וולט היא לוותר על חברת הקבלן ולעבוד עם חברה אשר תנהל עבורכם את העסק העצמאי. היא תפתח עבורכם את העסק מול רשויות המס, תטפל בדיווחים השוטפים, בחשבוניות ובכל מה שאתם צריכים וכך תאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים כי כל הנושא מסודר על הצד הטוב ביותר. כך גם תדעו כי הכסף שלכם לא יוחזק על ידי צד שלישי, מה שמעניק הרבה יותר שקט נפשי.

*המאמר נכתב בחסות בית לעצמאי.