כמה דברים שחשוב לדעת על פאות

כיום חבישת פאות היא כבר לא רק מנהג של הציבור הדתי, או צורך של חולים אשר עוברים טיפולים הגורמים לנשירת השיער שלהם. היום ניתן לראות נשים רבות, ואפילו גם גברים, אשר משתמשות ומשתמשים בפאות באופן קבוע. יש כאלו אשר יחבשו פאה מדי פעם – למשל, כשהם הולכים לפגישה חשובה או אירוע חברתי, אבל יש גם כאלו אשר חובשים אותה מידי יום. אם אתם נמנים על האנשים האלו, ומשתמשים בפאות או אפילו תוספות שיער מידי יום, קראו את המאמר הבא ותמצאו קצת מידע חשוב שכדאי לכם לדעת.

ודאו שהפאה בגודל הנכון

בדקו שוב את מידות הראש לפני שאתם קונים פאה כדי לוודא שהיא מתאימה בצורה הכי נוחה שאפשר. לבישת פאה בגודל הנכון תמנע ממנה להחליק על הראש, לגרום לגרד בקרקפת או אפילו לתחושה לוחצת מידי.

נקו את הכלים בהם אתם משתמשים לעיצוב הפאה

חשוב לשמור על כלי העיצוב לשיער בהם אתם משתמשים נקיים, במיוחד כאשר מעצבים פאה סינתטית, גם אם היא ידידותית לחום. שימוש בכלי עיצוב נקיים ימנע מהפאה להיחשף לאבק וללכלוך וכך אתם יכולים להימנע מהצורך לחפוף את הפאה לעיתים קרובות מידי, מה שללא ספק יקצר את אורך החיים שלה.

עשו שימוש בכמה פאות

אם אתם הולכים לחבוש פאה כל יום, כדאי לשקול להשקיע בכמה פאות שונות כדי שיהיה ניתן להחליף מידי פעם. בצורה הזו, מכיוון שתחבשו כל פאה בתדירות נמוכה יותר, יהיו להן פחות נזקי בלאי והן יחזיקו מעמד לאורך זמן רב יותר, ובנוסף – תקבלו אופציה ליצירת סגנונות עיצוב שיער חדשים ומראה משתנה, ומה יותר כיף מזה?

שימוש בכובע מתחת לפאה

שימוש בפאה עם כיסוי קרקפת ניילון, רשת או במבוק יכול לעזור לשמור על הפאה נקייה על ידי יצירת הפרדה בין הפאה עצמה לבין השמנים על הקרקפת. בנוסף, הכיסויים הללו יכולים לשמור על השיער מתחת לפאה בצורה הרבה יותר הדוקה וכך למנוע תזוזות של הפאה ולהביא לנוחות רבה יותר, במיוחד בעונת הקיץ בה עם החום הישראלי הלוהט זה יכול להיות קשה מאוד.