רואה חשבון

רואה חשבון  נותן שירותים בתחומים הבאים : ביקורת דוחות כספיים ועסקיים עריכת דוחות, ייצוג לקוחות מול רשויות המס, הערכות שווי נכסים, הערכות של חברות ועסקים, מתן הצעות לכיוונים למימון, בדיקת  כדאיות כלכלית, פתיחת תיקים ברשויות המס, מתן  חוות דעת מקצועיות בנושאים הקשורים בעסק, ביקורת חברות, ייעוץ וליווי עסקי שוטף, ייעוץ מס  וכן שירות של ניהול חשבונות.

רואה חשבון, נותן שירות ללקוחות מכל הסוגים : לקוחות עצמאיים, חברות, שכירים, תושבי חוץ , תושבים זרים,  תושבי הארץ החייבים בדוחות ועוד.

עבודה קבועה מול רואה חשבון

רואה חשבון לומד את הלקוח שלו, מתוך רצון לתת לו את השירות הטוב ביותר, הוא פוגש אותו מספר פעמים, לומד ממנו על העסק שלו, בודק את המסמכים של העסק , המאזנים שהיו ובונה תחזית של העסק. רואה החשבון שואף להבין את הבעיות של העסק ללמוד את נקודות החולשה והחוזק של העסק/ חברה , שבה הוא מטפל. רואה החשבון בונה את חוזה העבודה בינו לבין הבעלים / מנהלי החברה , כדי לקבל מנדט להמשך הטיפול והייצוג של העסק או חברה מול הגופים החיצוניים.

מעורבות מלאה בניהול העסק

רואה חשבון מעורב בניהול העסק באופן שהוא רואה עצמו מחויב להישגים של החברה. המשרד יכול גם להציע יוזמות המקדמות את העסק. אין שום הבדל בין המשרדים, אותו עיקרון מתקיים  בין אם המשרד גדול או משרד קטן יות , המשרד מחויב ללקוח ולמתן שירות מקצועי בזמן קצר .

בעל עסק המעסיק רואה חשבון, יודע שהעסקתו של רואה חשבון משרתת היטב את מטרותיו, הוא יודע שרואה חשבון מוסמך עשוי לקדם את העסק, לסייע לו לצאת מקשיים אם ישנם ואו יתהוו , והוא זה אשר ייצג את העסק מול הרשויות. בעל עסק יודע שלמרות ההוצאות הכספיות , בזבוז הזמן לכאורה מול רואה החשבון , העסק יוצא נשכר מכך, כי בסופו של דבר השימוש בשירותים אלה מקצרים את התהליך וחוסכים זמן וכסף