מה עושים במקרה של פנצ'רים למשאיות?

פנצ'ר בצמיג הוא משהו שכל נהג חושש ממנו, ובמיוחד נהגי משאיות. פנצ'רים למשאיות יכולים לשבש לחלוטין את שגרת היום של הנהג ולגרום לו לעיכוב משמעותי בעבודה ולכן חשוב שלכל נהג משאית יהיה בהישג יד איש מקצוע אשר מבצע חילוצי דרך למשאיות ויכול לבצע תיקונים של פנצ'רים למשאיות בו במקום או לפחות בתוך זמן קצר.

לפני הכל – מניעה

אתם לא צריכים לחכות עד שהצמיגים יהיו במצב נורא וממנו יגיע הפנצ'ר בגלגל. יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם למנוע עד כמה שניתן פנצ'רים אותם ניתן לחזות מראש:

  • וודאו תמיד כי הצמיגים שלכם במצב טוב, והחליפו בזמן צמיגים ישנים על מנת למנוע קרעים ידועים מראש.
  • בדקו את לחץ האוויר בצמיגים לעתים קרובות, וודאו שהוא תואם את דרישות הלחץ המומלצות של הצמיגים של דגם המשאית שלכם.
  • בדקו את הצמיגים באופן קבוע לאיתור חתכים, בועות, סדקים, ונזקים אחרים ובמידה וקיימים סימנים כאלו תקנו אותם בהקדם.
  • בדקו את סרגל השחיקה של הצמיג, הממוקם באמצע משטח הצמיג. אם סרגל השחיקה בגובה אחיד עם משטח הצמיג, הצמיגים נשחקו באופן משמעותי וכדאי להחליף אותם.
  • שימו לב לסימני אזהרה שהצמיג עלול להתפוצץ. אם המשאית רוטטת בזמן הנהיגה, ייתכן שיש בעיה בצמיגים וכן קול שריקה מהצמיגים הוא סימן לדליפה שעלולה לגרום לפנצ'ר בצמיג.

מה עושים אחרי הפנצ'ר?

כאשר יש פנצ'ר בצמיג, הדליקו את אורות החירום והאטו. עצרו ברגע שאתם רואים קטע כביש פתוח הרחק מהתנועה או מפרצון לעצירה בטוחה. אם מדובר בכביש מהיר, כמו כביש 6, אל תרדו מהמשאית, עד שיגיע צוות פנצ'ריה ניידת, זה יהיה בטוח יותר עבורכם.

הזמינו שירות של מוסך נייד עם מומחיות בעבודה על פנצ'רים של משאיות. שירות כזה יוכל להחזיר אתכם לפעילות מלאה מהר ככל האפשר ויאפשר לכם להיות בטוחים כי בתוך זמן קצר הבעיה תפטר. במיוחד כאשר מדובר במשאית, זה הרבה יותר מורכב וברגע שיש לכם בעלי מקצוע אשר יכולים לבצע את העבודה במקום זה כבר מקל מאוד על העבודה.