איך להתכונן להולדת הרך הנולד

בשבועות שלפני הלידה, רצוי לוודא כי יש לך את כל הפריטים הדרושים מוכנים לתינוק החדש שלך. יש כמה דברים שכדאי לדאוג להם לפני שהתינוק מגיע.

במאמר זה נדבר על מה לעשות בשבועות שלפני הלידה ומה לעשות כשאתה בבית עם התינוק שזה עתה נולד.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא הכנת מקום לישון לתינוק והחתלה. כדאי להכין גם מקום לאחסון בגדים וחיתולים. את צריכה לחשוב היכן תאוחסן משאבת החלב שלך, אם את מתכננת הנקה, או האכלה מבקבוק וכן היכן תשמור את הפריטים האחרים שלך כמו מגבות ושמיכות. הדבר האחרון הוא לוודא שיש מספיק בקבוקים, פטמות,

הכנה ללידה של תינוק שזה עתה נולד היא שינוי גדול בחיים. זה יכול להיות גם מרגש וגם מרתיע

חלק מההורים לעתיד יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות לפני שהתינוק מגיע, אבל עבור אחרים, זה לא כל כך ברור. להלן כמה טיפים כלליים כיצד להתכונן ללידת התינוק החדש שלך:

* צור רשימת רישום ושתף אותה עם בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה

* נקה את הבית שלך והיפטר מכל מה שאתה כבר לא צריך

* הכינו את הבית על ידי צביעת חדרים, התקנת שערי בטיחות, אבטחת רהיטים

* התארגן על ידי תיוג מגירות עם פתקיות או תוויות מגנטיות

* הגדר מקום בטוח לילדך לישון בחדר שלו או בחדר שלך אם אתה שותף

הכנה ללידה של יילוד יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות

הדבר הראשון הוא לוודא שלא מחכים לרגע האחרון כדי להתחיל בהכנות. תכנון מראש יעזור לכם להכין הכל ולוודא שאתם לא שוכחים כלום.

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתכוננים ללידה של תינוק הם:

-באיזה חדר התינוק יישן?

-איפה אניק את התינוק שלי?

-איזו עריסה כדאי לי לקנות?

-כמה בגדים אני צריך לקנות לתינוק שלי?

הכנה רגשית ללידה של יילוד היא משימה לא פשוטה

יש הרבה דברים לחשוב עליהם והרבה דברים שיכולים להשתבש. יש אנשים שמוכנים יותר מאחרים ויש אנשים שיש להם יותר תמיכה מאחרים.

הדבר הראשון הוא להכין את הנפש והגוף לשינויים שיתרחשו. יהיו לילות ללא שינה, הרבה עבודה ויהיו שינויים באורח החיים שלך. הדבר השני הוא להכין את הבית לבואו של תינוק חדש. זה כולל הכנת הכספים שלך, סילוק העומס והצטיידות במצרכים כגון חיתולים, מגבונים, בגדים וכו'.

רגשות הם כוח רב עוצמה. הם יכולים להוות את ההבדל בין משפחה מאושרת ומאושרת למשפחה שרויה במתח, כעס וטינה.

על מנת להתכונן רגשית ללידת הרך הנולד שלך, עליך לזהות תחילה כיצד אתה מרגיש בהריון. אם אתה מתרגש להפוך לאמא או אבא, סביר להניח שתתרגש לפגוש את התינוק החדש שלך! אבל אם את לא מרגישה כל כך נהדר בהריון, חשוב לעבוד על הרגשות האלה לפני הפגישה עם התינוק החדש שלך.

חשוב גם להכין את עצמך כלכלית לקראת הגעתו של בן משפחתך החדש. זה כולל תקציב של עלויות מזון וחיתולים וכן חיסכון עבור אותם בגדי הריון נחוצים שיתאימו רק לחצי שנה בערך!

הכנה רגשית ללידה של יילוד היא נושא עדין, שיכול להיות מכריע עבור אנשים רבים. הצעד הראשון הוא להכיר בעובדה שאתם לא לבד במסע הזה ושישנם הורים רבים אחרים שעברו אותו לפניכם.

יש גם כמה דברים מעשיים שצריך לחשוב עליהם לפני שהתינוק מגיע. תצטרך להכין את הבית שלך על ידי רכישת פריטים כמו חיתולים, בגדים וצרכים אחרים. כדאי גם לשקול להגדיר תקציב לצרכי המשפחה שלך כדי שתוכל לתכנן מבעוד מועד.

מתעניינים גם ב
תיק נסיעות לאישה
תיקי גן מעוצבים
תיק לידה