דגמים שונים של דבקי נייר קיימים בשוק

הנפוץ ביותר הוא מקל הדבק המסורתי. זוהי אפשרות פופולרית עבור פרויקטים בבית ספר, אך יש לה כמה חסרונות. הדבק יכול להיות מבולגן וקשה לשלוט בו. הוא גם לא עמיד במיוחד ויכול להשאיר אחריו שאריות שקשה להסיר.

ישנן חלופות למקל הדבק המסורתי, כמו דבקי נייר צבעוניים המגיעים בצורות ובגדלים שונים. למוצרים האלה יש יתרונות דומים שהם נטולי בלגן וקלים לשימוש, אבל יש להם גם כמה יתרונות על פני עמיתיהם. הם עמידים יותר ומשאירים פחות שאריות כשהם מתייבשים או מתפרקים לגושים כשהם נגמרים.

ישנם דגמים רבים ושונים של דבקי נייר צבעוניים בשוק. להלן כמה מהם.

– דבק נייר מעוצב וצבעוני הוא סוג של דבק שמגיע עם צורות וצבעים שכבר מודפסים עליו. זה מקל על הילדים לצבוע על הנייר ולהרכיב אותו כדי ליצור אומנות.

– נקודות דבק הן סוג נוסף של דבק שניתן להשתמש בו כדי להדביק ניירות זה לזה. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים כך שניתן להשתמש בהם עבור כל מיני סוגים של מלאכת יד.

– מהדקי נייר הם סוג נוסף של דבק שקיים בשוק. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים כך שהם יכולים לשמש גם עבור כל מיני סוגים של מלאכת יד.

ישנם דגמים שונים של דבקי נייר צבעוניים, כולל הדגמים הבאים:

-דבק נייר מעוצב וצבעוני

-דבק נייר בסגנון סרט

-סרט דבק יבש

-סרט דבק רטוב

-הדבק דבק

-ניילון נצמד

סרט נייר כביסה הוא סוג של סרט דבק המשמש לאיטום תפרים של שקיות נייר. הדבק על סרט זה מגיע בדרך כלל בצורה נוזלית ומוחל על שקית הנייר על ידי טבילתה בדבק.

סוג זה של סרט משמש לעתים קרובות למטרות אריזה וניתן למצוא אותו בחנויות מכולת, מאפיות ובעסקים אחרים הקשורים למזון. הוא משמש גם לאיטום קופסאות המכילות פריטים כמו כלי כתיבה או אלקטרוניקה.

נייר דבק הוא סוג של סרט נייר המשמש בתעשיית הדפוס. סרטי נייר משמשים בעיקר בתהליך של הפשטה וניקוב. סרטי נייר עשויים מרצועה דקה של נייר שצופה בדבק בצד אחד. דבק זה עשוי בדרך כלל מדבק בעלי חיים, ג'לטין או צמנט גומי.

ניתן לייחס את השימוש בסרטי נייר לתחילת המאה ה-18, כאשר הם הומצאו לראשונה על ידי ג'ון בסקרוויל בשנת 1757. הם שימשו במקור כחלופה לסרטי בד ורצועות עור לקשירת ספרים וחומרים אחרים יחד.

ווש טייפ הוא מרכיב חשוב מאוד בתהליך ייצור האלקטרוניקה. הוא משמש להעברת תבנית המעגל המודפס על פני המצע.

Wash tape הוא חומר נייר דק וגמיש שציפוי בחומר מבודד ולאחר מכן הובלט בדוגמה מוליכה. תפקידו של ה-wash tape הוא לספק בידוד חשמלי בין עקבות הנחושת על גבי PCB לבין המצע התומך שלו (בדרך כלל פיברגלס).

סרט הכביסה יכול להיות עשוי משני חומרים שונים: פוליאסטר או פוליאמיד. סרטי שטיפה פוליאסטר נפוצים יותר מכיוון שהם זולים יותר מפוליאימיד ועדיין מספקים תכונות בידוד טובות.

מתעניין גם ב
מכונת סטרץ'
סרט דביק
פתרונות אריזה