היכן מבצעים ניתוחי מתיחת פנים?

קמטי פנים הם עניין סובייקטיבי למדי. ישנם אנשים, ברובם המכריע של המקרים יהיו אלה גברים, שרואים בקמטי הפנים שלהם כמעין סממן לאופי שלהם, אלמנט אסתטי שדווקא מעניק להם תרומה חיובית. זאת לעומת אחרים, ברובם המכריע תהיינה אלו נשים, שרואות בקמטי הפנים שלהן בעיה אסתטית מהותית שצריך להסיר אותה בדיוק כפי שמסירים שחורים, פצעונים או כל "מפגע" אחר בעור הפנים. כל החלטה היא לגיטימית, ומכל אחד מצופה שיעשה את מה שטוב לו. כאשר אתם מחליטים להחליק את הקמטים, אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן מבצעים ניתוחי מתיחת פנים.

קליניקות ומכונים פרטיים

ובכן, ניתוחי מתיחת פנים וצוואר אינם מבוצעים במסגרות ציבוריות על ידי המערכת הציבורית. ניתוחים אלה הם ניתוחים המבוצעים במסגרות פרטיות בלבד הכוללות קליניקות של רופאים פלסטיים פרטיים, ומכונים פרטיים המספקים מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים, אסתטיים ופלסטיים. הניתוח עצמו יכול להתבצע לעיתים בחדרי ניתוח של בתי חולים ציבוריים, במסגרת הסכמי שירותי רפואה פרטיים של הרופא מול בית החולים, אך הניתוח הוא פרטי לחלוטין.

בדיקה מעמיקה של כל האפשרויות הרלוונטיות

הבחירה בין האפשרויות השונות צריכה לבוא בעקבות בדיקה מעמיקה שאתם עושים. בדיקה זו צריכה לכלול שיחות עם אנשים, בעיקר אנשי מקצוע, ובראשם רופאי עור, רופאים פלסטיים ואפילו רופא המשפחה. אפשר ורצוי גם להתייעץ עם אנשים אחרים שביצעו כבר את הניתוח ויכולים לספר לכם על החוויה שלהם. עבור המקומות בהם אתם מתעניינים במיוחד, כדאי להשיג מידע מכתבות עיתונאיות, מאמרים מקצועיים ואתרי אינטרנט מקצועיים העוסקים בנושא הרפואה בכלל, ובתחום הרפואה הפלסטית בפרט.

לראות ולבחון בעיניים

לבסוף, כדאי להגיע למקום בו אתם מתכננים לבצע את הניתוח, להתרשם מהמקום ומהאנשים, להתרשם מחדרי הניתוח המופעלים במקום, ולקיים פגישה מעמיקה עם הרופא המטפל, שיספק לכם את כל הפרטים והמידע שאתם זקוקים להם על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. כעת אתם יכולים לצאת לדרך, והדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא על ידי בירור בקופת החולים, עם מכרים, ואפילו על ידי חיפוש ראשוני באינטרנט סביב מקומות המבצעים את הניתוח.