מידע חשוב על סרטוני תדמית איכותיים

בטח שמעתם את המונח סרטוני תדמית, בדרך כלל בהקשר של פרסומת מקוונת סביב אירוע קרוב. אבל מהם בעצם סרטוני תדמית? למה חשוב להפיק סרטונים כאלו לכל עסק ואיך תוכלו להפיק סרטון איכותי ומוצלח? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מהם סרטוני תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון המשמש למטרה מפורשת של קידום יוזמה, מכירה או אירוע שיווקי ספציפיים. סרטוני תדמית דומים לעתים קרובות בסגנון ובגוון לסרטון טיזר, שבו אתם מושכים את תשומת הלב של הקהל ומעביר אותם לאתר אינטרנט או למקום מידע נוסף, ולעיתים הוא משמש על מנת להציג את העסק עצמו או את בעל המקצוע.

כשמו כן הוא, המטרה של הסרטון היא לבנות את התדמית שלכם, של העסק שלכם או של כל נושא אחר בו אתם עוסקים ולהפוך אותו למוכר וזכיר.

מתי כדאי להשתמש בסרטוני תדמית?

סרטוני תדמית מעולים למשיכת קהל יעד חדש או לשמור על הקהל הקיים באמצעות בניית תדמית מקצועית ושיפור מתמיד של המוניטין שלכם. המטרה בסופו של דבר היא שכאשר אדם יחפש שירות או מוצר אותו אתם מספקים, השם שלכם יעלה מיד ללא כל היסוס.

לפעמים, כל מה שלקוח פוטנציאלי צריך הוא דחיפה נוספת כדי לנסות את המוצר או השירות שלכם, ולעיתים הסרטונים הללו עושים את כל ההבדל.

מה חשוב לקחת בחשבון ביצירת סרטוני תדמית?

סרטוני תדמית אולי נראים פשוטים, אבל יש כמה אלמנטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון ביצירת סרטונים כאלו:

  • לשמור בזיכרון – בצעו עריכה הכוללת סאונד קליט או כותרות שקשה לשכוח, משהו שיהפוך את הסרטון להרבה יותר זכיר.
  • מיקוד – הקפידו להישאר ממוקדים, זכרו – תפסת מרובה, לא תפסת.
  • הקפידו על גרפיקה מקצועית ומרשימה על מנת ליצור הבלטה ובידול לעומת המתחרים.
  • צרו כמה גרסאות שונות על מנת ליצור התאמה לצפיה במכשירים שונים ובמדיות שונות.

והכי חשוב – אל תעשו את זה לבד. פנו אל אנשי מקצוע מובילים שילוו אתכם ויאפשרו לכם ליצור את הסרטון הנכון והמתאים ביותר עבור העסק שלכם.