פתרונות אריזה ועיטוף עבור אריזות לקוסמטיקה

קוסמטיקה היא בראש ובראשונה עניין של אסתטיקה ויופי. כשאנחנו מוכרים או מעניקים במתנה מוצר שכל המהות שלו היא אסתטיקה ויופי, מן הראוי שגם האריזה שבו נמצא המוצר יהיה אסתטי ויפה. אריזה אסתטית היא קודם כל אריזה המתאימה למוצר שהיא מכילה. אם אנחנו נותנים מתנה של מוצרי קוסמטיקה בשווי של מאות שקלים, אבל בתוך נייר עטיפה שעולה פחות מעשר אגורות או סרט דביק פשוט אז כנראה שלא הבנו את המשמעות של אריזה יפה ואסתטית. אריזות לקוסמטיקה צריכות להיות במרבית המקרים קשיחים ומרופדים היטב מבפנים. מוצרי קוסמטיקה מגיעים בהרבה מקרים בתוך בקבוקי זכוכית או בתוך מיכלים נמעכים. קל מאוד להרוס את כל הצורה שלהם, ואפילו לשבור אותם אם הם לא ארוזים כפי שצריך. אריזות לקוסמטיקה צריכות להיות גם בעיצובים שמעבירים מסר מסויים ובצורה ברורה. כך למשל, אם אנחנו מעניקים מתנה לנערה בת עשר, ייתכן ונבחר באריזה ורודה עם דמויות מצויירות הנמצאות באופנת הנוער באותה תקופה. אם אנחנו מעניקים מתנת קוסמטיקה לאישה בעלת קריירה, ייתכן וכדאי דווקא לבחור באריזה אלגנטית וסולידית המשדרת את היוקרה של המוצר הנמצא בפנים.

מה הקשר בין האריזה ובין המוצר?

אריזות לקוסמטיקה יכולות להיות מיוצרות מכל חומר ואתם יכולים למצוא היום פתרונות אריזה ועיטוף ממגוון רחב של סוגים וחומרי גלם. החומר כמובן הוא חלק מן המסר, אך אפשר ליצור מסרים דומים גם באמצעות חומרים שונים לחלוטין. כך למשל, אם נשתמש בנייר איי ארבע לבן לעטיפת בושם שעלה אלף וחמש מאות שקל, זה יהיה מגוחך לחלוטין, אך אם נשתמש בנייר אורז יוקרתי עם סרט זהב אמיתי, זה כבר סיפור אחר לגמרי. בשני המקרים השתמשנו בנייר, אבל בכל מקרה שידרנו מסר שונה לחלוטין. עולם האריזות הוא עולם שמגלגל מאות מיליארדי דולרים בשנה ברחבי העולם, ולא לחינם. אנשי מקצוע כבר הבינו את החשיבות של האריזה כשהם מנסים למכור את המוצר שבפנים. עכשיו הגיע הזמן שגם אנחנו נבין את החשיבות שלה, ונשתמש באריזות שתומכות במסרים שאנחנו רוצים להעביר לקרובים אלינו. לכן כל עסק שמתעסק בתחום חייב לקחת בחשבון את חשיבות האריזות שלו.