זקוקים להובלות קטנות ? 5 טיפים שיכולים לעזור..

בין אם אתם זקוקים להובלה גדולה של תכולת דירה לצורך מעבר,ובין שרכשתם סלון חדש, ואתם מעוניינים להוביל אותו לביתכם, הנה מספר טיפים שיכולים לעזור לכם בכך.

תכננו מראש את תזמון ההובלה

אם יום ההובלה הוא קריטי ואינו ניתן לשינוי, יש לזכור שלא כל חברות ההובלה יהיו זמינות עבורכם באותו היום. גם כאשר מדובר ברכישת מוצרי חשמל גדולים, או ריהוט, יש לקחת בחשבון את זמינותם של המובילים. אם לצורך הדוגמא, אתם רוכשים מקרר, ייתכן שלא תהיה הובלה זמינה עבורו במעמד הרכישה, וכך אתם עשויים להישאר ללא המקרר מספר ימים. לכך יש להיערך בהתאם.

ערכו סקר מקדים.

השוואת מחירים מומלצת תמיד, אך כאן רצוי  להשוות בין חברות ההובלה השונות בעניין ביטוח התכולה, במידה וזה יינזק חלילה במהלך ההובלה, וכן רמת האמינות והמוניטין של החברה המובילה. לעיתים עדיף לשלם מעט יותר עבור הובלות קטנות או גדולות ולהרוויח שקט נפשי בידיעה שמדובר בחברה ידועה והגונה.

התייעצו עם קרובי משפחה וחברים

כמעט לכל אחד יש סיפור על מעבר דירה, ויכול לנדב טיפים יעילים בנושא. ייתכן מאוד שהמלצה טובה מקרוב משפחה, או מחבר, תוכל לתת אינדיקציה לגבי חברת הובלות, או מחברות מפוקפקות שמהן, רצוי מאוד להיזהר.

עזרו למובילים לעזור לכם

ככל שתהיו מסודרים ומאורגנים, תקפידו על סגירה ועל סימון ברור של כל הארגזים, תשתדלו לפנות מבעוד מועד את המעברים הרלוונטיים להובלה, (וכמובן חניה עבור המשאית..) ותספקו למובילים את כל המידע הרלוונטי עבורם, כגון מרחקי הנסיעה, מספר המדרגות בדירה (במידה ואין מעלית) ועוד, כך גדלים הסיכויים להשלים את ההובלה בצורה חלקה ומהירה. רוצים לצ'פר את המובילים בתשר נאה? הכינו כסף מזומן מראש בארנק, ובכך תחסכו לכם ריצה לכספומט הקרוב בשיא הלחץ.

שימרו את הפרטים

ההובלה אמנם הסתיימה, אך אין לדעת מתי שוב תזדקקו לשירותי הובלות, או שאולי תתבקשו להמליץ על חברת הובלות טובה, ע"י משפחה, חברים או מכרים. לכן, אם אמנם המובילים היו מקצועיים והגונים, מומלץ לשמור את פרטי המובילים.