כל המידע על צילום סרטי תדמית לעסקים קטנים ובינוניים

מאז ומתמיד היוו סרטי תדמית אמצעי פרסומי מספר אחד בעסקים. בניגוד למה שלא מעטים חושבים, סרטי תדמית הם לא נחלת המוזיקאים והשחקנים בלבד. הם נועדו לכל מי שלרשותו עסק עצמאי והוא רוצה להראות את אהבתו, תשוקתו ובעיקר מקצועיותו במשלח היד בו הוא עובד. נכון, ישנם מקצועות בהם התחום המשפטי עולה על הוויזואלי ואז החשיבות של סרטון פחות קריטית (משפטנים, מתווכים, רואי חשבון, וכד') אך ברוב רובם של תחומי העיסוק סרטי תדמית הם חלק ממאמצי השיווק. מה מבדיל סרט תדמית מסרט אומנותי, ומדוע הבדל זה הוא שעושה את הסרט לכזה שימכור בשבילכם?

המבדיל סרט תדמית מסרט אומנותי הוא גם מה שמזרז את המכירות בעסק שלכם

בסרט אומנותי האומן חושב על התחלה, חלק עיקרי וסיום, עובד לבד, תוך התייעצות מוגבלת עם אנשים אחרים, בעיקר מלהקים ואנשי מקצוע, פורס את רעיונותיו ומפיק יצירה שאו שאוהבים או שלא. בגיבוש סרטי תדמית לעסקים בעל הפרויקט לא עובד לבד אלא נעזר באנשי מקצוע נוספים כמו יועץ שיווק ופרסום וכדומה אשר גם מציגים אותו במיטבו ברמה האומנותית אבל גם מציגים אותו כאטרקטיבי לקהל הלקוחות. הם יציגו את השירותים והמוצרים שהציבור, כך על פי הסטטיסטיקה, הכי מעוניין לצרוך. הם יוצגו כך שאתם כבעלי העסק מביעים אהבה ותשוקה לעסוק בכך, וזה לבד יביא לכם את קהל היעד שאתם מבקשים להביא.

בסרט תדמית מכוונים לקהל היעד שבעל העסק רוצה לכוון אליו

לפני שניגש לרעיון הכללי, נספק לכם כמה דוגמאות: מוזיקאי של תלמידים או של מוזיקאים? ספורטאי של אנשים שמעולם לא התעמלו או של מאמנים? טכנאי מוצרים לצרכנים ביתיים או כזה שרוצה להעביר סדנאות לחשמלאים? הייעודים הללו שונים זה מזה. הראשונים בכל שאלה הם לקוחות סופיים והשניים בכל שאלה הם קולגות מעט פחות מקצועיים מכם שנדרשת להם הכשרה נוספת. ההמלצה שלנו היא לבחור על פי רמת המקצועיות שלך. דווקא המקצוענים שרוצים עוד הדרכה יהיו מוכנים לשלם הרבה מאד כסף על ידע נדיר. אבל בשביל זה אתה צריך להכיר בערך עצמך ולהסיק עד כמה אתה מוכשר ובעל הידע הנדרש כדי להעפיל עליהם עם צילום סרטי תדמית הכולל מידע שיעשיר אותם. במקרה בו המקצועיות שלך וטובה אך פחותה מכך – כדאי פשוט לפנות ללקוחות סופיים, ובשביל זה נדרשים סרטי תדמית שונים לחלוטין מהסרטון של הקהל המקצועי, עם תכנים שידברו אליהם ויגרמו להם לקנות מכם.