עיצוב לובי יוקרתי – לב המלון המדבר אל ליבם של הלקוחות שלכם.

מדהים לגלות בכל פעם מחדש כיצד באופן הפוך ממה שחושבים הלובי – חלל הכניסה המעוצב של המלון שלכאורה נחשב לאזור שולי ביותר מבחינת הלקוחות המבלים את רוב זמן השהייה במלון בחדרים, בחדר האוכל או בבריכה, בגינה ובכל מקום חוץ ממנו, מהווה שחקן ראשי ומרכזי ביצירת הרושם על הלקוחות ונלקח בחשבון באופן מכריע כאשר הם נדרשים לבחור מלון לחופשה הבאה שלהם.

מדוע הלובי בעל חשיבות רבה כל כך?

הלובי הוא איזור הכניסה הנצפה ביותר לבאי המלון שלכם, כאשר הם ממתינים לקבלת חדרם, נכנסים בכדי לבצע שכירת חדר ותשלום הם מיד מעיפים מבט אל המקום החשוף לעיניהם בכדי לוודא שהם מבצעים עסקה משתלמת וכשהם נתקלים בלובי שאינו מניח את דעתם ומשדר מראה ישן מידי, מוזנח, לא מספיק נוח הם ימהרו לוותר על התכנון המקורי ולמצוא מלון אחר להשקיע בו את כספם.

לאור כל זאת עיצוב לובי הוא בעל משנה חשיבות ויש לתת לו את מירב הבמה בעיצוב המלון בכללותו או בשדרוג מלון קיים יש להתחיל לעשות זאת דווקא מהלובי יחד עם אדריכל מומלץ לנושא – כאשר הוא ייראה מספיק טרנדי ואטרקטיבי הלקוחות יסתכלו על כל שאר שירותי המלון ואזוריו בעיניים אחרות לגמרי וייהנו מכל רגע.

איך לבחור את האדריכל המתאים?

חשוב מאוד לבחור אדריכל וילות יוקרה או אדריכל לעיצוב לובי יוקרתי על פי הניסיון שלו בתחום עיצוב היוקרה. אדריכל כזה ידע מתוך הניסיון שלו מה בדיוק מה שאתם צריכים כשאתם מבקשים עיצוב לובי חדש למלון שלכם, בשיטות המיוחדות שלהם הם ישרטטו לכם לובי מהמם מדהים ביופיו שיענה על כל ציפיותיכם ובעיקר יכוון לציפיות הלקוחות שלכם שימהרו להצטרף לרשימת הנופשים המאושרים במלון הטרנדי והכל כך מעוצב הזה.

זכרו כי היום הלקוחות מחפשים את היוקרה, מספיקות התמונות שהם יתקתקו בקצב בהתלהבות הולכת וגוברת לחשבון האינסטגרם שלהם בכדי לקבל אמצעי פרסום נוסף ויעיל למלון שלכם ולדרג אותו כמו מלונות יוקרה נחשבים אחרים בסביבה שלכם.