קייטרינג חלבי למסיבות ואירועים

אנו חברת שירותי הסעדה המספקת לכם קייטרינג חלבי. החברה פועלת בבתים, אולמות אירועים וגנים בהם נערכים אירועי בוטיק. אנו מספקים קייטרינג חלבי מסוגים שונים, על פי דרישות הלקוח. כאשר אנו פוגשים את הלקוח שלנו, אנו מאפשרים לו בחירה קלה ביותר של התפריט שלו באמצעות הממשק הבא.

עיון בתפריטים

הלקוח מציץ בתפריטים השונים, קורא טבלאות מחירים ולומד מהם מוצרי המזון שלנו. הוא מיד ייווכח כי אנו מייצרים חביתיות איכותיות, ספגטי ופסטות ברטבים חלביים, מנות אחרונות מקוריות לצד המנות המוכרות לכם ממסעדות הבוטיק, ועוד מגוון מאכלים מפתים. הלקוח יכול לבחור את התפריט מן המוכן. לעתים, תיבדק האפשרות לשלב מספר מאכלים ממגוון תפריטים על פי בקשתו.

בחירת סל המאכלים הרצוי

הלקוח מבצע את הבחירה שלו. קייטרינג חלבי עורך רשימת תמחור ומציג לו את המחיר הסופי כולל מע"מ. הלקוח יכול לבחור את המנות הרצויות לו ולזכות אף להנחה באותו מחיר אם הקהל שהוא מביא – גדול, ואז ייתכן כי תתאפשר הנחה סיטונאית. זה לא קורה תמיד וזה לא מאפיין את כל סוגי המנות, אולם ברבים מן המקרים זו הייתה המציאות של הלקוחות שלנו.

סגירת האירוע

קייטרינג חלבי מודיע ללקוח על התייצבותו באירוע. הקייטרינג יחל בעיבוד המזון, ובהגשת מנות הפתיחה ללקוחות. מטעם הקייטרינג יוצבו מגישים בדוכנים אשר יסייעו ללקוחות ולאורחים שלכם לבחור את המזון הרצוי להם. בחלק מהדוכנים ניתנן הגשה עצמית חופשית ללקוחות. סגירת האירוע תתבטא, בין השאר, גם בלוחות זמנים בהם יוגשו כל סוגי המנות.

לקוחות מספרים

לקוחות רבים שחוו את חוויית הקייטרינג שלנו, הלא היא קייטרינג חלבי, מדווחים על הנאה רבה שהם והאורחים שלהם חוו. הלקוחות, שחלקם הגדול מעיד על עצמו כצרכן של מוצרים חלביים, היו מופתעים מיצירות הפאר שהצגנו להם בפגישה הראשונית, ועוד יותר – כאשר הם טעמו אותן ביום האירוע. אנו משרתים לקוחות רבים החוגגים את כל סוגי האירועים. יש לנו ניסיון רב בעבודה מול חברות הפקות וגם ישירות מול הלקוח, ללא הפקה. אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הקייטרינג המבוקשים ביותר בשוק בתחום מאכלי החלב.